اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برنامه‌های محرم در همه کانون‌های مساجد خراسان رضوی برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، برنامه‌های ماه محرم در همه کانون‌های مساجد این استان با مدت زمان محدود برگزار می‌شود.

برنامه‌های محرم در همه کانون‌های مساجد خراسان رضوی برگزار می‌شود

محمد ابدالی تکلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد با اشاره به اینکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، برنامه‌های ماه محرم در همه کانون‌های مساجد این استان با مدت زمان محدود برگزار می‌شود، اظهار کرد: در شهرهایی که از طرف ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی قرمز و نارنجی اعلام شده، حتما پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از سال 72 کار خودش را شروع کرده است، افزود: در حال حاضر در کشور 25 هزار کانون فرهنگی هنری امور مساجد فعال داریم که از این تعداد، یک هزار و 818 کانون فرهنگی هنری مسجد در خراسان رضوی فعال هستند.

وی با بیان اینکه 95 هزار نفر عضو ثابت کانون‌های مساجد این استان هستند، ادامه داد: در ایام مقابله با ویروس کرونا اعضای کانون مساجد خراسان رضوی در کنار برنامه‌های کمک‌های مومنانه بودند و همراه با پایگاه‌های مقاومت بسیج کمک‌رسانی داشته‌اند.

ابدالی تکلو از اجرای طرح سه‌شنبه‌های تکریم در خراسان رضوی خبر داد و گفت: با تدوین این طرح از طرف مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، این طرح در کشور اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه در این طرح خانواده‌های معظم شهدا، فعالین برتر ورزشی، خیرین، دانش‌آموزان برتر و ممتاز و افراد تاثیرگذار محلات برای تکریم وجود دارند، اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری به عنوان مجموعه‌ای فعال در مساجد می‌توانند نقش مهمی در جهش تولید داشته و به دلیل گستردگی در سراسر کشور و اثرگذاری در بین اقشار مختلف جامعه می‌توانند مؤلفه‌های مختلف جهش تولید را در سطحی وسیع برای گروه‌های مختلف تبیین کنند.

انتهای پیام/ 70053

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول