اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

طرح‌ها و پروژه‌های آماده بهره‌برداری شرکت آبفا استان فارس در هفته دولت

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس طی مراسمی که به‌منظور تجلیل از جایگاه خبرنگاران در این شرکت برگزار شد، با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه، طرح‌ها و پروژه‌های آماده بهره‌برداری شرکت آبفا استان فارس در هفته دولت را تشریح کرد.

طرح‌ها و پروژه‌های آماده بهره‌برداری شرکت آبفا استان فارس در هفته دولت

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در مراسمی که به‌منظور تجلیل از جایگاه خبرنگاران در این شرکت برگزار شد، با قدردانی از زحمات اصحاب رسانه، طرح‌ها و پروژه‌های آماده بهره‌برداری شرکت آبفا استان فارس در هفته دولت را تشریح کرد.

علی بوستانی در مراسمی که به‌منظور تجلیل از جایگاه خبرنگار و تلاش و کوشش این قشر در بازتاب واقعیت‌های مختلف جامعه با حضور خبرنگاران صداوسیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های کشوری و استانی برگزار شد، با قدردانی از حضور آنان، خبرنگاری را شغلی پرمخاطره و حساس عنوان و اظهار داشت: خبرنگار فردی است که واقعیات جامعه را در ابعاد مختلف باصداقت و حسن امانت‌داری به مردم و مسئولین منتقل می‌کند و درواقع خبرنگاران چشم و گوش بینا و شنوای جامعه هستند.

وی در همین خصوص افزود: بی‌تردید نقش خبرنگار در سال جدید برجسته‌تر و مهم‌تر است، چراکه بخش قابل‌توجهی از هدف والای جهش تولید بر دوش خبرنگاران و فعالان عرصه خبررسانی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس تاکید کرد: همان‌طور که گفته شد خبرنگاری شغلی بسیار حساس است و خبرنگار رسالت خطیری را در حوزه روشنگری در جامعه برعهده دارد و بدیهی است که حفظ اصل خبر و عدم ویرایش مغرضانه و سلیقه‌ای آن از مهم‌ترین شاخصه‌های یک خبرنگار صدیق است.

بوستانی در ادامه سخنان خود با قدردانی از تلاش و همکاری خبرنگاران با شرکت آبفا فارس در انعکاس اخبار و رویدادهای این شرکت در طول سال، یکی از رویدادهای مهم و اثربخش که در پایان سال گذشته محقق شد را یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفا روستایی و شهری عنوان و ابراز امیدواری کرد تا این اتفاق میمون زمینه‌ساز خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و رفع محرومیت در عرصه‌ آبرسانی به مردم کشور به‌ویژه مناطق محروم استان فارس باشد.

وی با برشمردن تعدادی از مزایای مصادیق مثبت یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفا شهری و روستایی، گفت: امیدوارم تا با ادامه روند همسان‌سازی‌ها شاهد مطلوب‌تر شدن خدمت‌رسانی در شهرها و روستاهای استان فارس باشیم.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، این ایام را یادآور یاد دولتمردان شهید رجائی و باهنر عنوان و پیشاپیش این هفته را به هیئت دولت و مردم ایران اسلامی تبریک گفت.

تشریح وضعیت منابع آب استان فارس

بوستانی در ادامه با تشریح وضعیت منابع آب استان و تاکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب از سوی مشترکین آب شرب، به طرح‌ها و پروژه‌های آب‌رسانی شهری و روستایی در دست اجرا اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در سطح استان پهناور فارس ۱۰۵ پروژه آب‌رسانی روستایی را در ۳۱۵ روستای استان با اعتباری بالغ‌بر یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال در دست اجرا داریم؛ همچنین هشت پروژه آب‌رسانی شهری نیز با اعتباری بالغ‌بر ۲۴۰ میلیارد ریال در دست اجراست.

به گفته مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس؛ در بخش فاضلاب نیز در هشت شهر استان طرح‌های فاضلاب شهری بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ هزار میلیارد ریال در دست اجراست که اعتبار اجرای طرح فاضلاب شش شهر از محل بانک توسعه اسلامی تامین می‌شود.

وی بیان کرد: در همین راستا پنج پروژه فاضلاب روستایی نیز با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد ریال دردست اجراست که امیدواریم با در اختیار قرارگرفتن به‌موقع اعتبارات مصوب، اجرا و بهره‌برداری این طرح‌ها و پروژه‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی بتوانیم خدماتی ارزنده و شایسته به مردم شریف استان ارائه دهیم.

بوستانی ادامه داد: شرکت آبفا استان فارس به میمنت فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر دولتمردان شهید و در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تأمین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی برای مردم شریف استان، ۲۳ طرح و پروژه شهری و روستایی را با صرف اعتباری بالغ‌بر ۲۸۵ میلیارد ریال در مدار بهره‌برداری قرار می‌دهد.

 این ۲۳ پروژه شامل بهره‌برداری از هشت حلقه چاه، ۲۲ کیلومتر خط انتقال آب‌رسانی، چهار باب مخزن با ظرفیت ۱۲۰۰ مترمکعب، یک باب ایستگاه پمپاژ، سه هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال برق، چهارهزار و ۷۸۰ متر شبکه توزیع آب است که امیدواریم گشایش این پروژه‌ها و ارائه این خدمات بر مردم استان فارس مبارک باشد.

 سیدمحسن موسوی اصل قائم‌مقام، محمدعلی قلندری معاون برنامه‌ریزی و توسعه و اردوان نیکنام معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفا فارس نیز با تبریک روز خبرنگار و تقدیر از زحمات این قشر زحمت‌کش، به سوالات ایشان پاسخ دادند.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول