اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بازدید مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از خبرگزاری فارس/ وجود نقشه راه و راهبرد در رسانه‌های انقلابی ضروری است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در بازدید از «خبرگزاری فارس» بر ضرورت وجود نقشه راه و راهبرد در رسانه‌های انقلابی تاکید داشت و گفت: رسانه انقلابی باوجود نقشه راه و مشخص بودن مسیر قطعا موفق است.

بازدید مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از خبرگزاری فارس/ وجود نقشه راه و راهبرد در رسانه‌های انقلابی ضروری است

سرویس فرهنگی خبرگزاری فارس؛ شیراز | سعید کوشکی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به همراه رسول رحمتی مسئول روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و مدیر خبرگزاری دفاع مقدس استان فارس در دفتر خبرگزاری فارس حضور یافتند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تبریک روز خبرنگار و تشکر از فعالیت‌ها و مجاهدت‌های ارزشمند تیم خبرگزاری فارس در استان فارس بیان داشت: امروز و در عرصه جنگ نرم کار خبری و رسانه‌ای بسیار خاص و بعضا حساس و دشوار است و خدا را شاکرم که جوانان انقلابی و دلسوزی مثل تیم شما در این عرصه حضور دارند.

وی تصریح کرد: از نگاه دین مهم‌ترین ویژگی خبرنگار صداقت است و در فضای اجتماع کار رسانه‌ای عمیق بسیار دشوار است.

سعید کوشکی با اشاره به داستان حضرت موسی(ع) و با تاکید بر آیات شریفه «رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَ یسِّرْلِی أَمْرِی وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی یفْقَهُواْ قَوْلِی» افزود: خبرنگاران باید با صبر و تحمل و بیان شجاعانه خوبی‌ها و ارزش‌ها را تبیین کنند؛ چراکه با نگاه واقع‌گرایانه و به‌دور از سانسور به مسائل پرداختن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در ادامه بر ضرورت وجود نقشه راه و راهبرد در رسانه‌های انقلابی تاکید داشت و گفت: رسانه انقلابی باوجود نقشه راه و مشخص بودن مسیر قطعا موفق است.

این استاد دانشگاه در ادامه این دیدار گفت: ما افتخار می‌کنیم که خبرنگاران انقلابی امثال شما چشم و گوش انقلاب هستید.

کوشکی با توصیه «خبرگزاری فارس» به مردم‌داری و پرداختن به مشکلات و مطالبات مردم و خبرسازی‌های مستدلی که منجر به جلب اعتماد و حل مشکلات مردم می‌شود، تداوم کار رسانه‌ای را منوط به استقلال و رعایت انصاف و درست‌کاری دانست.

وی با یادآوری چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: از همه شما دعوت می‌کنم که نشر ارزش‌ها را در اولویت کاری‌تان قرار دهید و به این قضایا ورود کنید؛ چراکه افتخار همه ما و هراندازه آبرو و محبوبیتی که داریم از برکت غباری است که از خاک کوی شهیدان بر سروصورتمان نشسته و چراغ روشنگر راهمان است.

 

در  این دیدار ابراهیم کمالی مدیر خبرگزاری فارس در استان فارس با خیرمقدم به مهمانان، از توجه و اهتمام ویژه و همیشگی سعید کوشکی به جوانان خصوصا در عرصه خبر و رسانه و فضاهای دانشجویی قدردانی کرد و پس از بیان خلاصه‌ای از عملکرد ماه‌های اخیر خبرگزاری فارس، خواستار همراهی بیشتر نهادهای انقلابی با رسانه‌های همسو شد.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول