اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۸ و ۱۷ شهریورماه افشاگر چهره منافقین وسلطنت طلب‌ها است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ۸ و ۱۷ شهریور افشاگر چهره منافقین وسلطنت طلب‌ها است.

۸ و ۱۷ شهریورماه افشاگر چهره منافقین وسلطنت طلب‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هشتم و هفدهم شهریورماه که در دفتر شورا با حضور جمعی از نمایندگان، نهادها و ادارات برگزار شد، اظهار کرد: ۸ شهریور فاجعه‌ای دردناک بود که افشاگر چهره منافقین پلید و اربابان آمریکایی آن‌ها بود که در یک روز رئیس جمهور و نخست وزیر عزیز را به شهادت رساندند.

وی افزود: همچنین ۱۷ شهریور مردم تهران با مصیبتی دردناک توسط عُمال رژیم طاغوت مواجه شدند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: در شرایطی که منافقین و سلطنت طلب‌ها به دنبال به فراموشی سپردن این جنایات هستند ، باید تمام فعالان و تأثیرگذاران با زنده نگهداشتن یاد شهدا، توطئه‌های شوم آن‌ها را خنثی سازند.

حجت الاسلام محمودی افزود: همچنین در شهریور ماه سالگرد شهادت انسان‌های بزرگی مانند آیات مدنی و قدوسی، حجت الاسلام اندرزگو، سرتیپ دستجردی و شهیدان لاجوردی، عراقی و  فرزندش حسام را داریم که وظیفه رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی آن است که از این شهدا تجلیل کرده و به عنوان بهترین الگوهای جامعه یاد کنند.

وی با اشاره به تقارن این مناسبت‌ها با ماه محرم ابراز کرد: یقیناً ضمن برگزاری مراسم محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیشترین تلاش وفعالیت باید در حوزه‌های فضای رسانه و مجازی متمرکز شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول