اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

صدور مجوز دائمی واردات شتر از پاکستان به خراسان‌جنوبی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: پس از سه ماه پیگیری استانداری مجوز واردات دائمی شتر از پاکستان به خراسان‌جنوبی صادر شد.

صدور مجوز دائمی واردات شتر از پاکستان به خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، مشیرالحق عابدی، اظهار داشت: تاکنون تعهد استان براساس تفاهم‌نامه هاب شتر بین استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ایجاد طرح‌های زیرساختی اقتصادی با موفقیت پیش رفته است.

وی با اشاره به طرح‌های زیرساختی اقتصادی مورد تعهد استان، بیان داشت: راه‌اندازی سه سایت قرنطینه دام، مرکز به‌نژادی تولید و تکثیر حاشی پرمحصول، بازار تخصصی دام و ایجاد جایگاه انبار علوفه و دستگاه بسته‌بندی ذرت علوفه‌ای از جمله این طرح های زیرساختی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به طرح‌های اقتصادی اجتماع‌محور برای تبدیل استان به هاب شتر، ادامه داد: در ایجاد مرکز جمع‌آوری شیر و ایجاد کشتارگاه و بسته‌بندی نیز مجموعه استان همکاری داشتند و همه تعهدات بیش از پیش‌بینی‌ها در حال انجام است.

عابدی با اشاره به اینکه پس از سه ماه پیگیری استانداری مجوز واردات دائمی شتر از پاکستان به خراسان‌جنوبی صادر شد، گفت: این مهم می‌تواند نقطه عطفی برای تأمین شتر براساس تعهد تفاهم‌نامه فی مابین استانداری و ستاد فرمان امام (ره) در خصوص هاب شتر باشد.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول