اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت مطلوب خیریه حضرت رقیه(س) با رویکرد حمایت از محرومان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خیریه حضرت رقیه(س) با رویکرد حمایت از محرومان فعالیت مطلوب داشته است.

فعالیت مطلوب خیریه حضرت رقیه(س) با رویکرد حمایت از محرومان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در آیین افتتاح موسسه خیریه و نمایشگاه دائمی جهیزیه حضرت رقیه(س) در استان زنجان با اشاره به حماسه آفرینی و همدلی مردم در ایام کرونایی اظهار کرد: امروزه در این ایام کرونایی مردم ایران با همان روحیه جهاد و شهادت دوران دفاع مقدس برای شکست این ویروس به میدان آمده و صحنه‌های زیبایی از همدلی را خلق کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه حضور مردم در تمامی صحنه‌های حساس و تاریخی سبب حل مشکلات می‌شود، افزود: وجود روحیه جهاد و همبستگی و کمک به همنوع این مهم را سبب می‌شود.

وی تصریح کرد: همان گونه که حضرت امام(ره) در دوران دفاع مقدس فرمودند که خرمشهر باید آزاد شود و تمام اقشار عاشقانه به صحنه آمدند، پس از شیوع ویروس کرونا در کشور شاهد آن بودیم پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در ایام کرونایی همه مردم به ندای رهبری لبیک گفتند و  به صحنه آمدند و تمام هدفشان این است که این ویروس منحوس را نابود کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با تقدیر از عملکرد خوب مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) بیان کرد: یکی از مؤسساتی که برای کمک به محرومان در زمینه‌های مختلف شکل گرفته است، مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) بوده و از اینکه امروز این مؤسسه نمایندگی خود را در استان زنجان افتتاح می‌کند بسیار خرسندیم.

مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه(س) نیز در حاشیه آیین افتتاحیه نمایندگی مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) اظهار کرد: مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) از ۱۳ سال گذشته با مجموعه جوان، انقلابی و پویا در زمینه محرومیت‌زدایی در سطح کشور فعالیت می‌کند.
حسین صمدیان با بیان اینکه این مؤسسه در راستای هم‌افزایی و مشارکت نهادهای انقلابی به مردم فعالیت می‌کند، تصریح کرد: این خدمات‌رسانی با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی نظیر سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و ... انجام می‌پذیرد.
وی با اشاره به اینکه این مؤسسه بازوی اجرایی تمام نهادهایی است که در کشور به مردم خدمت می‌کند، افزود: مؤسسه خیریه حضرت‌رقیه(س) در سال گذشته بیش‌از 23 هزار جهیزیه ایرانی و باکیفیت برای نوعروسان تأمین‌ و توزیع کرد که اقلام ذکر شده با ارزش مالی بالغ بر 200 میلیارد تومان است.
مدیرعامل موسسه خیریه حضرت رقیه(س) به خدمات دیگر این مؤسسه اشاره و بیان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع بسته‌های لوازم التحریر با عنوان طرح معرفت، اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس و برگزاری جشن تکلیف جزئی از فعالیت‌های موسسه است.
وی در پایان با ابراز خرسندی از افتتاح نمایندگی استان زنجان یادآور شد: خوشبختانه مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) از لحاظ لجستیک بسیار فعال است و همه کمک‌های خیرخواهانه به سراسر کشور را حمایت می‌کند که کار بسیار مهمی است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول