اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

برنامه مشاوره پزشکی آمریکایی حریم کاربرانش را نقض می کند

تعدادی از کارکنان سابق برنامه مشاوره پزشکی آمریکایی آنلاین تاک اسپیس می گویند، اطلاعات خصوصی این افراد و مطالب بیان شده توسط آنها در اختیار اشخاص ثالث قرار می گرفت.

برنامه مشاوره پزشکی آمریکایی حریم کاربرانش را نقض می کند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، تاک اسپیس از طریق برنامه های آی او اس و اندروید به کاربران نیازمند مشاوره پزشکی مشاوره می داد و طراحان این برنامه و مدیران تاک اسپیس بدون اجازه کاربران متن صحبت های آنها را بررسی کرده و عبارات پرتکرار و مورد استفاده مشترک اکثر بیماران را در اختیار گروه بازاریابی تاک اسپیس قرار می دادند.

تیم بازاریابی از این اطلاعات برای شناسایی مشتریان جدید و طراحی تبلیغات بهتر و تاثیرگذارتر استفاده می کردند. پیش از این موسسان تاک اسپیس مدعی شده بودند که به شدت به حریم شخصی کاربران خود احترام می گذارند و اطلاعات آنها را در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی دهند. اما حالا مشخص شده که این ادعاها صحیح نیست و تخلفات زیادی صورت گرفته است.

به گفته یکی از پزشکان همکار تاک اسپیس که کریسا برنان نام دارد، مدیران این برنامه با وی تماس گرفته و خواهان کسب اطلاعات در مورد منبعی بودند که وی با بیماران خود به اشتراک گذاشته بود. همچنین از وی خواسته شده بود تا بیماران خود را به هر نحو ممکن مقید به استفاده از تاک اسپیس نگه دارد. شرکت یادشده هنوز در زمینه اتهامات وارده واکنشی از خود نشان نداده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول