اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فراخوان بررسی میزان استفاده از سامانه «شاد»

پژوهشگاه مطالعات آموزش ‌و پرورش برای مشارکت در تکمیل پرسشنامه بررسی میزان و چگونگی استفاده از «سامانه شاد» و ارزیابی برنامه‌های «مدرسه تلویزیونی ایران» در روزهای مواجهه با ویروس کرونا و شیوع بیماری کووید 19، فراخوان داد.

فراخوان بررسی میزان استفاده از سامانه «شاد»

 

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، پژوهشگاه مطالعات آموزش ‌و پرورش به منظور بررسی میزان و چگونگی استفاده از «سامانه شاد» و ارزیابی برنامه‌های «مدرسه تلویزیونی ایران» در نظر دارد، در قالب پرسشنامه‌ای نقطه‌نظرات معلمان و مطالب مورد توجه دانش‌آموزان در میزان و چگونگی استفاده از «سامانه شاد» و برنامه‌های «مدرسه تلویزیونی ایران» در روزهای مواجهه با ویروس کووید 19 و شیوع بیماری کرونا را دریافت و پس از بررسی و تحلیل در اختیار سیاست‌گذاران و دست‌اندرکاران نهاد آموزش‌وپرورش کشور قرار دهد.

پیوند اول این پرسش‌نامه ویژه مشارکت معلمان و پیوند دوم ویژه مشارکت دانش‌آموزان و ارائه پاسخ به پرسش‌هایی بسته‌پاسخ و نیز تعدادی پرسش بازپاسخ باهدف ایجاد امکان توصیف مسائل و نکات موردنظر شرکت‌کنندگان و در سه بخش 1- اطلاعات‌پایه و میزان دسترسی به فناوری‌های دیجیتال ۲- دسترسی به سامانه شبکه آموزشی دانش‌آموزان (شاد)۳- برنامه‌های مدرسه تلویزیونی ایران تنظیم شده است.

پیوند پرسش‌نامه الکترونیکی یاد شده از طریق سامانه شاد نیز در دسترس دانش‌آموزان و معلمان تمامی دوره‌های تحصیلی به منظور تکمیل و ارسال قرار گرفته است.

پیوند پرسش‌نامه ویژه مشارکت معلمان   ................ https://survey.porsline.ir/s/1aYFPTe

پیوند پرسش‌نامه ویژه مشارکت دانش‌آموزان  .................. https://survey.porsline.ir/s/BEvPaXU

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول