اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تکمیل ناکامی‌های سپاهان با شکست مقابل استقلال/ فصل بدون جام قلعه‌نویی تکرار شد

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی مقابل استقلال شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

تکمیل ناکامی‌های سپاهان با شکست مقابل استقلال/ فصل بدون جام قلعه‌نویی تکرار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با برتری استقلال همراه بود.

نیمه اول را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و در اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را ایجاد کرد؛ در مقابل اما استقلال در صدد استفاده از ضدحملات بود و روی یکی از همین ضدحملات صاحب پنالتی شد و به گل رسید.

در نیمه دوم طلایی‌پوشان برای جبران گل خورده جلو کشیدند اما در خلق موقعیت ناموفق بودند و مدافعان استقلال به خوبی توپ‌ها را دور کردند؛ شاگردان فرهاد مجیدی اما دوباره روی یک ضدحمله به گل رسیدند و برنده این دیدار حساس شدند.

سپاهان که در 7 دیدار قبلی خود مقابل استقلال در جام حذفی 6 بار به پیروزی رسیده بود، برای دومین بار متحمل شکست شد و بعد از ناکامی در لیگ برتر، از جام حذفی هم کنار رفت تا فصل بدون جام برای آن‌ها پایان یابد.

ترکیب استقلال تهران:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، هرویه میلیچ، آرش رضاوند و مهدی قائدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، شایان مصلح، محمد طیبی، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن، سروش رفیعی، رضا میرزایی، محمد محبی و کی روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

شرح گل‌ها:

- دقیقه 45+3

فرار مهدی قائدی روی ارسال توپ در محوطه جریمه سپاهان با خطای شاهان مصلح همراه بود و پنالتی برای استقلال اعلام شد که وریا غفوری این ضربه پنالتی را به گل نخست استقلال تبدیل کرد.

 

 

دقیقه 61

باز هم فرار مهدی قائدی برای سپاهان دردسرساز شد و بعد از این‌که توپ این بازیکن را مصلح زد، توپ مقابل میلیچ قرار گرفت و این بازیکن با یک پاس خوب علی کریمی را در موقعیت تک به تک با نیازمند قرار داد تا دومین گل استقلال به راحتی به ثمر برسد.

 

 

انتهای پیام/63090/ن
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول