اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

شرایط جدید برگزاری لیگ برتر فوتسال

جلسه هماهنگی لیگ برتر فوتسال برگزار شد و تصمیمات جدید و جالبی برای برگزاری لیگ گرفته شد.

شرایط جدید برگزاری لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امروز جلسه مدیران باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال کشور جهت برنامه‌ریزی برای آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال کشور با حضور رئیس کمیته فوتسال، سرمربی تیم ملی فوتسال و مدیران باشگاه‌ها به میزبانی شهرستان ورامین برگزار شد.

دو نماینده فوتسال اصفهان، یعنی گیتی‌پسند اصفهان و هایپر شهر شاهین شهر نیز در این جلسه حضور داشتند؛ پس از رایزنی حدودا شش ساعته مدیران باشگاه‌ها با رؤسا فدراسیون و کمیته فوتسال و همچنین سرمربی تیم ملی مقرر شد که زمان آغاز مسابقات که در ابتدا مقرر بود ۱۰ مهر ماه باشد، به پس از اتمام مسابقات جام ملت‌های آسیا یعنی اوایل دی ماه منتقل شود.

البته این موضوع همچنان به صورت رسمی تصویب نشده و منتظر تصمیم هیأت رئیسه سازمان لیگ است؛ از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به مجتمع شدن مسابقات لیگ برتر بدون حضور تماشاگران اشاره داشت.

۱۴ تیم حاضر به دو گروه هفت نفره تقسیم و دو بازی رفت و برگشت انجام می‌دهند، سه تیم اول جدول هر گروه به مرحله بعدی جهت مشخص شدن قهرمان راه یافته و دو تیم پایین جدول هر گروه نیز با برگزاری چهار بازی رفت و برگشت نتیجه تیم سقوط کننده را مشخص می‌کنند.

از دیگر تغییرات لیگ برتر فوتسال کشور در سال جاری، می‌توان به کاهش هزینه ورودی تیم‌ها به مسابقات از ۷۰ میلیون به ۵۰ میلیون و همچنین افزایش سهمیه‌های امید و زیر ۲۳ سال تیم ها اشاره داشت؛ بازیکنان در فصل جاری نیز پس از دریافت ۴ کارت زرد، یک جلسه محروم خواهند شد.

مدیران دو باشگاه اصفهانی، جزو مخالفان برگزاری لیگ در مهر ماه بودند؛ همچنین با توجه به غیبیت مدیران گیتی‌پسند، نماینده باشگاه ستارگان ورامین، به عنوان نماینده باشگاه گیتی‌پسند در این جلسه رأی داد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول