اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کارگران ساختمانی می‌توانند بیمه شوند+ جزئیات

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت: بر اساس توافق سازمان تامین اجتماعی و مراکز فنی و حرفه‌ای، کارگران ساختمانی می‌توانند پس از حضور در کلاس‌های آموزشی و دریافت مدرک بیمه شوند.

کارگران ساختمانی می‌توانند بیمه شوند+ جزئیات

علی آشتاب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: دولت پس از شیوع کرونا تدابیر خوبی برای حمایت از کارگران کشور در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا به بیش از ۹ هزار کارگر ساختمانی بیمه بیکاری تعلق گرفت، افزود: این کارگران قبل از شیوع کرونا توسط کارفرمایان خود بیمه شده‌اند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: در ایام کرونا کارگران ساختمانی که دارابی بیمه نبوده را شناسایی و به آن‌ها تسهیلات معیشتی یک میلیون تومانی پرداخت شد.

آشتاب تصریح کرد: همچنین در این ایام دفترچه‌های تامین اجتماعی کارگران ساختمانی بدون مراجعه تمدید شدند و در چندین نوبت به آنان بسته‌های کمک معیشتی پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس توافقی که سازمان تامین اجتماعی استان و مراکز فنی و حرفه‌ای داشته‌اند کارگران ساختمانی می‌توانند پس از حضور در کلاس‌های آموزشی و دریافت مدرک بیمه شوند.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول