اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

جاده‌های شهرستان بستان‌آباد تخریبی هستند/ لزوم راه‌اندازی قطار سریع السیر بستان آباد- تهران

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس با بیان اینکه راه‌اندازی قطار بستان آباد - تهران برای کاهش حجم ترافیک جاده‌ای و کاهش تصادفات الزام آور است، گفت: توسعه زیر ساخت‌های جاده‌ای و روستایی در اولویت اقدامات عمرانی بستان‌آباد قرار بگیرد.

جاده‌های شهرستان بستان‌آباد تخریبی هستند/ لزوم راه‌اندازی قطار سریع السیر بستان آباد- تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا نوری‌قزلجه درباره وضعیت راه‌های ارتباطی و جاده‌ای  بستان‌آباد اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از جاده‌های حوزه انتخابیه تخریب شده اند و نیازمند بهسازی هستند و این درحالی است که بخشی از راه های منتهی به بستان آباد وضعیت بسیار نامناسبی دارند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولین مربوطه قول های مساعدی برای بهسازی و ترمیم راههای روستایی و جاده ای در بستان آباد داده اند، بنابراین ما انتظار داریم اقدامات اساسی برای مشکلات راه در این حوزه انتخابیه در دستور کار قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل گسترش تصادفات جاده ای عدم بهسازی و توسعه جاده های روستایی است.

نوری قزلجه افزود: یکی از مسائلی که باید در توسعه جاده ها مورد وثوق قرار بگیرد، این است که پستی و بلندی های جاده ای به طریق کارشناسانه ای از مسیر های جاده ای با بهسازی عمرانی ترمیم شود زیرا پستی و بلندی ها در حوزه جاده ای می تواند، خسارات بالایی در حین رانندگانی برای رانندگان ایجاد کند.

نماینده مردم بستان آباد افزود: البته در حوزه بهسازی و ترمیم جاده های روستایی اقدامات عمرانی و فنی مناسبی نیز اتخاذ شده است اما انتظار داریم، نگاه ویژه ای به توسعه عمرانی و جاده ای به بستان آباد شود.

وی ادامه داد: راه اندازی قطار بستان آباد - تهران می تواند بسیاری از تصادفات جاده ای را کاهش و عبور و مرور شهروندان را به پایتخت هموار کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس بابیان اینکه راه اندازی قطار بستان آباد - تهران برای کاهش حجم ترافیکی جاده ای و کاهش تصادفات الزام آور است، یادآورشد: توسعه زیر ساخت های جاده ای و روستایی در اولویت اقدامات عمرانی بستان آباد قرار بگیرد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول