اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تلاش دشمن برای جدا کردن مردم از حکومت

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در حال حاضر که دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را برای جدا کردن مردم از این نظام مقدس به کار گرفته‌اند باید تلاش کنیم تا با ایجاد ارتباط دوسویه و نزدیک میان مردم و مسؤولین دسیسه‌های استکبار را خنثی کنیم.

تلاش دشمن برای جدا کردن مردم از حکومت

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی در دیدار با نماینده مردم  زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به مشکلات مردم را جزء رسالت‌های اصلی صدا و سیما عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، باید چهارچوب حرکت همه مسؤولین وفاق، وحدت ملی، ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: رسانه ملی زبان گویای ملت و چشم بینای کشور است از این رو مکلفیم خواسته‌ها، نیازها و مشکلات ‌مردم را به اطلاع مسؤولین برسانیم و مردم را در جریان کامل فعالیت‌ها، برنامه‌ها، پیشرفتها و مشکلات نهادهای قانونی کشور قرار دهیم و در راستای برقراری ‌تفاهم و ارتباط هر چه عمیق‌تر مسؤولین و اقشار مختلف مردم تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر که دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را برای جدا کردن مردم از این نظام مقدس به کار گرفته‌اند باید تلاش کنیم تا با ایجاد ارتباط دوسویه و نزدیک میان مردم و مسؤولین دسیسه‌های استکبار را خنثی کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان زنجان شبکه استانی را ظرفیت خوبی برای این امر عنوان کرد و اظهار داشت: ما برآنیم تا با برنامه‌های مختلف زبان گویای مردم و گوش رسای مسؤولین در استان باشیم تا بتوانیم در راستای حل مشکلات و معضلات پیش روی توسعه استان گام برداشته و امید به آینده را در مردم تقویت کنیم.

وی بر آمادگی کامل صداوسیمای استان به منظور انعکاس عملکرد و فعالیت‌های تمامی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به مردم و جامعه در قالب برنامه‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی و خبری، تأکید کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار با تشکر از مدیران و کارکنان رسانه استانی، برنامه‌های شبکه اشراق و شبکه استانی رادیو را خوب، مفید و مبتنی بر ارزش‌های اسلام و انقلاب دانسته و با ابراز رضایت از عملکرد این رسانه افزود: رسانه ملی با دو ویژگی گستردگی مخاطب و انتقال سریع پیام از نقاط مختلف نقش بی بدیلی در گسترش و ترویج معارف و ارزش‌های دینی در جامع دارد و بی‌شک رسانه استانی هم با اجرایی کردن برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی همچون دانشگاهی عظیم رسالت آموزش و اطلاع‌رسانی را بر دوش دارد.

مصطفی طاهری افزود: با اتحاد و همدلی بین قوا می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل و برای پیشرفت و توسعه استان زنجان بیش از گذشته تلاش کرد.

وی ملموس کردن خدمات نظام اسلامی را با وجود مشکلاتی که دشمنان در مسیر ترقی کشور به وجود می آورند را هنر و خدمت بزرگ صدا و سیما دانست و افزود: استان زنجان ظرفیت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف برای توسعه و پیشرفت و  جهش تولید داراست لیکن باید به درستی از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری کرد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول