اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مومنانه؛ اهدای 500 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دنبال این هستیم تا پایان سال ۵۰۰ سری جهیزیه در اختیار زوج‌های جوان نیازمند در استان قرار دهیم که در فاز اول از مرحله دوم کمک مومنانه، ۷۸ سری جهیزیه در ۹ شهرستان استان توزیع می‌شود.

کمک مومنانه؛ اهدای 500 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند در کرمان

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،  سردار حسین معروفی صبح امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه (احسان و تعاون) اظهار داشت:  یکی از موضوعاتی که در استان ما احساس کردیم که باید با جدیت دنبال کنیم، تامین جهیزیه برای جوانانی است که تشکیل خانواده داده‌اند، اما به‌دلیل مشکلات معیشتی و اقتصادی توان تامین جهیزیه ندارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: با هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانده کل سپاه و بسیج، در درون استان هم سپاه  و بسیج و هم خیران آورده‌هایی برای تهیه جهیزیه داشتند که با برنامه‌ریزی شده طی سه مرحله تا پایان سال جهیزیه در بین جوانان نیازمند توزیع شود.

 

معروفی با اشاره به اینکه دنبال این هستیم تا پایان سال ۵۰۰ سری جهیزیه در اختیار زوج‌های جوان نیازمند قرار دهیم، گفت: امروز در فاز اول از مرحله دوم کمک مومنانه ۷۸ سری جهیزیه در ۹ شهرستان استان توزیع می‌شود و ان‌شاءالله بعد از ماه صفر ۲۵۰ جهیزیه دیگر توزیع و یکسری جهیزیه  هم در اسفندماه توزیع خواهیم کرد.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: امروز این جهیزیه‌ها در شهرستان منوجان ۱۴ سری، شهر کرمان ناحیه حضرت رسول(ص) ۱۳ سری، کهنوج هفت سری،  رفسنجان 5 سری، شهرستان انار ۲ سری، ناحیه دانشجویی سه سری،  نواحی قلعه‌گنج، رودبار، بم ارزوئیه  و بم هر کدام یک سری و ستاد سپاه استان(بسیج سازندگی )۳۰ سری جهیزیه توزیع می‌شود.

 

 

وی عنوان کرد: این جهیزیه‌ها ۱۳ قلم شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، دو تخته فرش، جارو برقی، سرویس قابلمه، اتوبخار، کتری برقی، پتو، ساعت دیواری، سرویس قاشق و چنگال و سرویس چینی ۵۰ پارچه است که  ظرف دو تا سه روز آینده تحویل می‌شود.

معروفی تاکید کرد: ما استدعا داریم مردم و خیران همه در این کار بزرگ و ازدواج آسان که نیاز امروز جامعه است، به اندازه توان خود مشارکت کنند.

معروفی ابراز داشت: همه اقلام  جهیزیه تولید ایران بوده و از موسسات خیریه‌ با قیمت نازل و خوب خریداری شده‌اند ضمن اینکه ارزش ریالی این جهیزیه‌ها  بین ۱۹ تا ۳۰ میلیون تومان متغیر است.

 

وی گفت: افراد خیری که می‌خواهند در این زمینه کمک کنند، می‌توانند به بسیج سازندگی مراجعه کنند و کمک‌های خود را اهدا کنند زیرا ما در نظر داریم تا پایان سال ۵۰۰ سری جهیزیه در اختیار زوج‌های جوان نیازمند قرار دهیم.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: برای دهه اول محرم فاز دوم از مرحله اول کمک مومنانه را اجرا می‌کنیم و از مردم در خواست داریم نذرهایی که در محرم‌های سال گذشته داشتند با توجه به شیوع کرونا امسال در بخش کمک مومنانه قرار دهند و به پایگاه‌ها، حوزه‌های بسیج و پایگاه‌های مساجد خود تحویل دهند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول