اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فارس من| بیمارستان مهدی‌شهر تا دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حال خرید قسمتی از تجهیزات موردنیاز برای نصب در بیمارستان جدید مهدی‌شهر است و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا دهه فجر امسال افتتاح شود.

فارس من| بیمارستان مهدی‌شهر تا دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، شماری از مردم در سامانه «فارس من» که مطالبات و مشکلات مردمی را در سراسر کشور پیگیری می‌کند، سوژه‌ای با عنوان «بیمارستان نیمه‌تمام ۸۵ تخت‌خوابی مهدی‌شهر» مطرح کرده‌اند؛ خبرگزاری فارس استان سمنان به بررسی موضوع پرداخته است.

عبدالرضا میقانی، فرماندار شهرستان مهدی‌شهر در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره سرانجام بیمارستان جدید مهدی‌شهر اظهار کرد: بیمارستان ۸۵ تختخوابی شهرستان مهدی‌شهر هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی ۹۴ درصدی دارد که عدد قابل‌توجهی محسوب می‌شود.

او ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان موظف است وقتی پیشرفت فیزیکی بیمارستان به ۸۵ درصد رسید، تجهیز آن را پیگیری کند و از این‌رو، مکاتبه‌ای با دانشگاه در دی‌ماه سال گذشته انجام شده است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان نیز مکاتبه‌ای انجام داده است تا این اقدام انجام شود.

میقانی ادامه داد: از محل صندوق توسعه ملی برای مبارزه با کرونا مبالغی اختصاص یافت و یکی از بیمارستان‌هایی که در فهرست بهره‌مندی از این طرح گنجانده شده، بیمارستان مهدی‌شهر است.

او بیان کرد: ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان بیمارستان مهدی‌شهر اختصاص داده شده است و پیمانکار هم‌اکنون با قوت به کار خود ادامه می‌دهد.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر افزود: تغییر برخی نقشه‌های بیمارستان مهدی‌شهر که البته منطقی و دقیق نیز بوده، انجام شده و کارهای جدیدی صورت گرفته است تا این بیمارستان به استانداردهای نوین بیمارستانی برسد و همین امر نیز سبب شد تا شاهد تأخیر در افتتاح آن باشیم.

میقانی گفت: موافق افتتاح‌های مشکل‌دار در شهرستان مهدی‌شهر نیستیم و پروژه‌ها باید بدون نقص انجام شود.

او در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس که این طرح قرار بود تیرماه امسال به بهره‌برداری برسد و چه زمانی را برای بهره‌برداری به مردم اعلام می‌کنید، اظهار کرد: به علت برخی تغییرات، افتتاح این طرح به تعویق افتاده است؛ اما تا شهریورماه امسال به‌طور 100 درصدی تحویل می‌شود.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر گفت: مناقصه‌های چهارگانه بیمارستانی نیز برای بیمارستان مهدی‌شهر انجام و پیش‌فاکتور خرید تجهیزات موردنیاز آن صادر شده است.

میقانی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در حال خرید قسمتی از تجهیزات موردنیاز برای نصب در بیمارستان جدید مهدی‌شهر است و پیش‌بینی می‌شود این طرح تا دهه مبارک فجر امسال افتتاح شود.

حسین دهقان، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بهمن‌ماه پارسال به فارس گفته بود: عملیات ساخت بیمارستان مهدی‌شهر بر اساس برآوردها تا تیر ۹۹ به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول