اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تیم سواروف تیپ ۳۷ زرهی به مسابقات ارتش‌های جهان در روسیه اعزام شد

با حضور فرماندهی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهکیلویه و بویراحمد مراسم بدرقه تیم سوارف به مسابقات ارتش‌های جهان سال ۲۰۲۰ روسیه برگزار شد.

تیم سواروف تیپ ۳۷ زرهی به مسابقات ارتش‌های جهان در روسیه اعزام شد

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از شیراز، با حضور امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرماندهی ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس و کهکیلویه و بویراحمد مراسم بدرقه تیم سوارف به مسابقات ارتش‌های جهان سال ۲۰۲۰ روسیه برگزار شد.

 امیر سرتیپ دوم رضایی با آرزوی موفقیت و سربلندی برای تیم اعزامی طی سخنانی اظهار داشت: شما یک ایرانی هستید و نماینده ارتش جمهوری اسلامی ایران که هزاران شهید به این آب‌وخاک تقدیم کرده تا این کشور سرافراز و سربلند باشد.

وی بر نظم و انضباط و آمادگی تاکید کرد و افزود: ان شاالله شما عزیزان با آمادگی، با توان بالا و نظم و انضباط تیمی بتوانید برای کشور اسلامی‌مان کسب افتخار و سربلندی کنید.

عباس عطاالهی فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی و سرپرست تیم سواروف نیز اظهار امیدواری کرد: این تیم بتواند انچنان که شایسته ارتش جمهوری اسلامی ایران است در این مسابقات شرکت و نهایت تلاش و کوشش خود را انجام دهد تا بتواند باعث کسب افتخار برای کشور عزیزمان شود.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول