اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات تبصره 18 به واحدهای تولیدی کردستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: مبلغ ۵۰ میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ به ۳۱ واحد تولیدی در استان پرداخت شده است.

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان اعتبارات تبصره 18 به واحدهای تولیدی کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره‌وزمی عصر امروز در سومین نشست اعضای کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و کارگروه بانکی و تامین مالی کردستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ۱۰۸ فقره پرونده معرفی شده به بانک‌های استان، تاکنون به ۳۱ مورد حدود مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیاردتومان از محل تبصره ۱۸ به این واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه متوسط پرداختی‌های استان به واحدهای تولیدی طبق تبصره ۱۸ نسبت به این امر در استان‌های دیگر پایین است، افزود: متوسط پرداختی کل کشور طبق این تبصره،  ۵.۸  میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی است در حالی که این مقدار در کردستان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان کردستان خطاب به بانک‌های عامل گفت: باید به جد پیگیر باشید سهم بیشتری از اعتبارات و تسهیلات را برای استان جذب کنید.

دره‌وزمی با اشاره به اینکه به ۲۴ واحد تولیدی در استان مبلغی بالغ بر ۳۷۲ میلیارد ریال پرداخت شده است، افزود: از این مقدار ۷۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش و ۱۶۸ میلیارد ریال سرمایه ثابت بوده است.

وی با بیان اینکه هفت بانک عامل مکلف به  پرداخت این نوع  تسهیلات هستند، یادآورشد: هشت مورد از تسهیلات پرداخت شده طبق تبصره ۱۸ در استان مربوط به بانک ملی، چهار مورد بانک سپه و تجارت و ۱۰ مورد بانک صنعت و معدن است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول