اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

روستای نازی شهرستان کوهرنگ از نعمت برق برخوردار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: باصرف اعتباری بالغ بر سه هزار و 700 میلیون ریال ، روستای نازی از توابع بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ ، از طریق اتصال به شبکه سراسری برق‌دار شد.

روستای نازی شهرستان کوهرنگ از نعمت برق برخوردار شد

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: روستای نازی از توابع بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ با صرف اعتباری بالغ بر سه هزار و 700 میلیون ریال و احداث یک هزار و 230 متر شبکه فشار ضعیف ، 800 متر شبکه فشار متوسط و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور kVA 25 ، برق‌دار شد.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری برق‌رسانی به روستاهای دور افتاده و صعب‌العبور را از اولویت‌های کاری این شرکت دانست و افزود: برق‌رسانی به روستاهای سربیشه، چشمه قاسم و تنگ هونی از توابع بخش بازفت نیز در دستور کار قرار دارد و عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

گفتنی است در سال گذشته نیر 6 روستا و 4 محله در سطح استان چهارمحال وبختیاری با اعتباری افزون بر 35 میلیارد ریال برق‌دار شد.

انتهای پیام/68024/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول