اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  شرق آسیا و اقیانوسیه

حریق در مرکز «ویجیاوادا» هند، جان ۹ بیمار کرونا را گرفت

رسانه‌ها از وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی مبتلایان به ویروس کرونا در شهر «ویجیاوادا» هند و فوت حداقل ۹ بیمار خبر دادند.

حریق در مرکز «ویجیاوادا» هند، جان ۹ بیمار کرونا را گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حالی که هند از منظر شیوع ویروس کرونا در جهان بعد از آمریکا و برزیل در رده سوم جهان قرار دارد، وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز ویژه درمان مبتلایان به این ویروس در ایالت «آندرا پرادش» هند جان حداقل ۹ نفر را گرفت.

به نوشته «بلومبرگ»، رسانه‌های هندی به نقل از پلیس این کشور خبر دادند یک مرکز درمانی متعلق به یک بیمارستان خصوصی درمان مبتلایان به ویروس کرونا در شهر ویجیاوادا دچار حریق شد.

طبق گزارش‌ها، در نتیجه این آتش‌سوزی که در نتیجه مشکلات ناشی از اتصالی برق حاصل شد، حداقل 9 بیمار مبتلا به کرونا جانشان را از دست دادند.

«نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند در پیامی توییتری به خانواده‌های قربانیان داغدار ابراز همدردی کرده و  به آنها درباره حمایت‌های دولت قول داده است.

بروز حریق در مرکز ویژه درمان مبتلایان به ویروس کرونا در هند در شرایطی انجام شده که چندی قبل آتش‌سوزی در بیمارستان «احمدآباد» هند سبب جان باختن ۸ بیمار مبتلا به کرونا شده بود.

انتهای پیام/م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول