اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

فرار «رایکا» از مرز سقوط با برد در دربی شمالی‌های لیگ یک برابر ملوان

دیدار دو تیم انتهایی جدول ملوان بندرانزلی و رایکای بابل با گل دقیقه پایانی حیدری به سود رایکای بابل به اتمام رسید تا رایکا به ماندن در لیگ امیدوار شود.

فرار «رایکا» از مرز سقوط با برد در دربی شمالی‌های لیگ یک برابر ملوان

خبرگزاری فارس مازندران؛ سرویس ورزشی: هفته سی و سوم و ماقبل پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، دو تیم ملوان بندرانزلی و ریکای بابل در یک دیدار بسیار حساس و تعیین کننده در انزلی به مصاف هم رفتند.


این دو تیم انتهای جدولی درحالی روبروی هم قرار گرفتند که ملوان با ۳۴ امتیاز در جایگاه چهاردهم و رایکا با ۳۱ امتیاز در رده پانزدهم قرار داشتند و برد در این دیدار برای هر کدام از آنها نقش حیاتی داشت.

رایکا در این دیدار تلاش فراوان انجام داد تا در نهایت در دقیقه پایانی این بازی در پی یک ضد حمله توانستند میزبان خود را با یک گل شکست دهند و با توجه به شکست سپیدرود در برابر بادران، امید رایکا به بقا در لیگ زیاد شد.

مهرداد حیدری در دقیقه ۸۹ با فرار از دست مدافعان ملوانی در موقعیتی تک‌به‌تک به زیبایی دروازه ملوان را باز کرد تا امیدهای شهر بابل برای ماندن در لیگ پررنگ‌تر شود.


بابلی‌ها با احتساب این پیروزی با ارزش موفق شد ۳۴ امتیازی شود و در پایان هفته ۳۳ در رده چهاردهم جدول جای بگیرد. اما باید تا هفته آینده صبر کرد تا تکلیف تیم سقوط‌کننده از بین سه تیم رایکا، ملوان و نیروی زمینی تعیین شود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول