اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سپیدرود در ایستگاه ماقبل پایانی لیگ خشکید

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال در دیداری حساس و نفس‌گیر مقابل بادران تهران با یک گل مغلوب شد و یک هفته قبل از پایان مسابقات لیگ یک به دسته دوم فوتبال ایران سقوط کرد.

سپیدرود در ایستگاه ماقبل پایانی لیگ خشکید

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بادران تهران که هفته گذشته با غلبه بر نود ارومیه، امید‌های این تیم برای صعود را از بین برده بود، امروز میزبان تیم بحران‌زده سپیدرود رشت بود که با ۳۰ امتیاز در رده هفدهم ایستاده و با این باخت حکم سقوط این تیم رشتی را به لیگ دسته دو امضا کرد.

نیمه نخست:

نیمه نخست با تسلط بادران بر توپ و میدان آغاز شد که نتیجه آن دو کرنر پیاپی بر روی دروازه سپیدرود بود.

اما در ادامه سپیدرودی‌ها توانستند خود را از زیر فشار میزبان بیرون بیاورند و خود را به حریف تحمیل کنند و حاصل آن چند موقعیت نصف و نیمه روی دروازه بادران بود که البته به‌جایی نرسید.

مهم‌ترین اتفاق نیمه نخست پنالتی ناحقی بود که علیه سپیدرود در دقیقه ۳۵ گرفته شد و حسین کریمی توپ را درحالی‌که رضا احمدی جهت توپ را تشخیص داده بود راهی اوت کرد تا درنهایت این مسابقه در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

دو تیم نیمه دوم را بدون تغییر جدیدی آغاز کردند. بازهم به‌مانند نیمه نخست مسابقه با مالکیت توپ توسط میزبان آغاز شد.

در دقایقی ۷۷ و ۷۸ داور مسابقه در کمال تعجب دو صحنه صد در صد منجر به پنالتی درون محوطه جریمه بر روی جواد آقایی پور را نادیده گرفت و اعتقادی به زدن سوت پنالتی نداشت درحالی‌که یک صحنه مشکوک را در نیمه نخست برای بادران به‌راحتی پنالتی اعلام کرد!

سپیدرود در یک روز دردناک تابستانی در فاصله یک هفته به پایان لیگ از مسابقات لیگ آزادگان خداحافظی کرد تا تلخ‌ترین دو سال تاریخ سپیدرود در فاصله سال‌های ۹۸ تا ۹۹ رقم بخورد. فصلی که مجموعه‌ای از اشتباهات و نامرادی‌ها و نامردی‌ها دست‌به‌دست هم دادند تا سپیدرود دیگر در لیگ دسته اول نباشد.

تراژدی این سقوط وقتی کامل شد که علی نظرمحمدی سرمربی پیشین سپیدرود در همین روز موفق شد تا در انزلی ملوان را با یک گل شکست دهد و بقای تیمش را در لیگ آزادگان تثبیت کند.

شرح گل‌ها:

بادران ۱ – ۰ سپیدرود: بر روی یک ضد حمله فرار فرزاد حاتمی بازیکن پیشین سپیدرود از عمق خط دفاع سپیدرود در حالت تک‌به‌تک با رضا احمدی به‌سادگی گل برتری بادران را به ثمر رساند.

ترکیب سپیدرود رشت:

رضا احمدی، محمود خمیسی، ابوالفضل قربانی، صادق صادقی، هومن ربیع زاده (از دقیقه ۹۰ بابک عبدالله زاده)، جواد آقایی پور، نوید حیدری، علی بیجاری (از دقیقه ۹۰ آرمان مردانی)، امیرحسین اسکندری (از دقیقه ۶۷ میلاد احمدی)، حسام یعقوبی (از دقیقه ۶۷ محمد اسلامی)، حسین احمدلو.

سرمربی: سهیل حق‌شناس

ترکیب بادران تهران:

علی نعمتی، پویا اسدی، عبدالرضا زارعی (از دقیقه ۵۵ مصطفی بالیج)، مجید قشقایی (از دقیقه ۵۵ محسن شفید چنانی)، داود رجبی، حسین دوستدار، محمد رحمتی (از دقیقه ۳۵ ابوالفضل ابراهیمی)، امیر میربزرگی (از دقیقه ۸۵ محمدامین آرام طبع)، محمد اقدامی (از دقیقه ۸۵ فرزاد حاتمی)، ایمان غلامی، حسین کریمی.

سرمربی: فرهاد کاظمی

ورزشگاه غدیر تهران، بدون تماشاگر

داور: احمد محمدی

کمک‌داوران: بهزاد پناهی، سیدامرالله طراح

داور چهارم: امید سعیدفر، ناظر: بابک وسیله بر

کارت زرد:

بابک عبدالله زاده دقیقه ۳۵، حسین احمدلو دقیقه ۶۹ (سپیدرود)

اخراج:

اسماعیل عرب دقیقه ۸۰ -پزشک- (سپیدرود)

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول