اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

طبخ و توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم در ری/ ۴۵۰ بسته حمایتی توزیع شد

۴۵۰ بسته حمایتی و دو هزار پرس غذای گرم توسط مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم به مناسبت عید سعید غدیرخم تقدیم خانواده‌های آبرومند در شهرری شد.

طبخ و توزیع ۲  هزار پرس غذای گرم در ری/ ۴۵۰ بسته حمایتی توزیع شد

خیرخواهان، رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ری با تبریک ایام فرخنده و مبارک، غدیر را عید ولایت و امامت، اکمال و اتمام دین دانست و اظهار کرد: تمسک به ولایت امیرالمومنین علی بن ابی طالب (ع) راه نجات بشریت و حبل المتین هدایت مادی و معنوی انسایت در عصر حاضر است.

وی شناخت توأم با بصیرت و گام نهادن در پرتو غدیر را صراط مستقیم الهی دانسته و آن را نیاز امروز جامعه بشری در راستای مقدمه ظهور حضرت حجت ارواحناله الفدا بیان می‌کند.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم اطعام، نیکی و خدمت به همنوعان در عید سعید غدیر را موجب مصفا شدن قلوب و تقرب به پروردگار می‌داند و همگان را دعوت به این امر خیرو خداپسندانه می‌کند.

خیرخواهان در ادامه، برنامه‌های مرکز در دهه ولایت و امامت را تشریح و بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی شامل اقلام خوراکی و طبخ و توزیع غذای گرم از برنامه‌های ویژه این مرکز بوده است.

وی درباره استمرار رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه در این مرکز گفت: با توجه به اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل و افراد شاغل در این مشاغل متضرر شده‌اند، به همین دلیل یکی از رویکردهای مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم حمایت از افراد آسیب پذیراز کرونا بوده است.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا، بیش از سه هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در پنج نوبت میان مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، مساجد و افراد شناسایی شده و نیز متضرران از بحران کرونا تهیه و توزیع شده است.

خیرخواهان، مردم مؤمن، شریف و همیشه در صحنه را دعوت به انفاق و مساعدت در امورات خیر و خداپسندانه و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۸۱۹۵۹ را برای واریز کمک‌های نقدی هموطنان اطلاع‌رسانی کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول