اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

طبخ و توزیع 800 پرس غذای متبرک بین نیازمندان کاشمری در روز عید غدیر

مدیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی کاشمر از طبخ و توزیع 800 پرس غذای متبرک از محل نذورات آستان قدس رضوی بین محرومین و نیازمندان حاشیه شهر کاشمر در روز عید غدیر خم خبر داد.

طبخ و توزیع 800 پرس غذای متبرک بین نیازمندان کاشمری در روز عید غدیر

احمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر با اشاره به اینکه ۶ رأس گوسفند از محل نذورات اهدایی به آستان قدس رضوی به همت خیرین ذبح‌ شده است، اظهار کرد: با توجه به خطر شیوع ویروس کرونا، پخت و توزیع غذا با رعایت کامل اصول بهداشتی انجام شد.

مدیرکانون مرکزی خادمیاران رضوی کاشمر با اشاره به اینکه بر اساس آموزه‌های دینی، اطعام مؤمنین و محرومان یکی از مهم‌ترین اعمال روز غدیر است، یادآور شد: عید غدیر مهم‌ترین مناسبت دینی و عید الله‌اکبر است که ائمه اطهار در روایات و متون دینی بر ثواب اطعام مؤمنین در شب و روز غدیر تأکید کردند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام باهمت و تلاش خادمیاران رضوی کاشمر به‌منظور گرامیداشت واقعه بزرگ غدیر و به‌منظور یاری‌رساندن به نیاز‌مندان و در راستای ترویج فرهنگ انفاق و کمک به محرومین و نیازمندان انجام شد.

انتهای پیام/ 70042

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول