اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اظهار تاسف فرماندار دنا از عادی انگاری کرونا/رنگ سی‌سخت از سفیدی به سرخی می‌گراید؟!

فرماندار دنا گفت: برخی از افراد نه به فکر سلامتی خود هستند نه سلامتی شهروندان که این وضعیت پیامدهای بدی به همراه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، فرماندار دنا در یک بازدید سرزده و در یک روز تعطیل از اماکن اقامتی باغ‌ها و ایستگاه ورودی بازدید و از نزدیک مشکلات موجود را بررسی کرد. 

پناهی فرماندار دنا در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با فارس گفت: از برخی از مالکان اقامتگاه و سوئیت‌ها گلایه‌مند هستیم چرا که با ساده انگاری و عادی پنداری شرایط و وضعیت بیماری کرونا زیاد شده و مالکان باغها، پروتکل های بهداشتی  را اصلا رعایت نمی کنند. 

پناهی عنوان کرد: این که می‌گویند وام گرفته و  بدهکاریم را قبول دارم اما این دلیل نمی شود که  ماسک نزنید و هیچ کدام از پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنید و طبق مصوبه وزارت بهداشت فقط  یک سوم ظرفیت مسافر را پذیرش نمی‌کنید.   

وی گفت: مالکان اماکن اقامتی ویروس کرونا را به طور کلی فراموش کردند که در این راستا از ادارات متولی انتظار بازدید و رصد و تذکر و برخورد بیشتری داریم متاسفانه از سوی این ادارات سخت گیری کم شده است. 

فرماندار دنا گفت: بسیاری از شهروندان رعایت می کنند و به قوانین پایبند هستند  اما عده  کمی هستند که خودشان مسافران را راهنمایی می کنند تا به بهانه‌هایی و از راه‌هایی وارد شهر شوند. 

پناهی به این دسته از افراد متذکر شد و گفت: اگر در فکر سلامتی خودتان نیستید در فکر سلامتی مردم باشید که واقعا جای تاسف دارد برای مثال تعداد ۸ خودرو و پلاک استان‌های قرمز در یک محل اقامتی بود دریغ از یک ماسک چه از سوی مالکین و چه مسافران که در آن اقامتگاه بودند. 

 پناهی اظهار کرد: تا امروز وضعیت شهرستان دنا در همه آیتم ها نسبت به دیگر جاها هم از نظر تعداد مبتلایان، هم فوتی و هم غربالگری بهترین است ولی با این وضعیتی که سوئیت داران و باغداران در پیش گرفتند شرایط بدی در آینده برای شهرستان دنا و شهر سی‌سخت متصور هستیم. 

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول