اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

خبرنگاران انصاف و اخلاق را مدنظر قرار دهند

امام جمعه پردیس گفت: خبرنگاران ویژگی صداقت در گفتار، انصاف، تقوای سیاسی، اخلاق حرفه ای، ولایتمدار و انقلابی بودند را باید جزو ویژگی های خود قرار دهند.

خبرنگاران انصاف و اخلاق را مدنظر قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته این شهرستان که در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس و با حضور پرشور نمازگزاران و با فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: با دستگیری‌های اخیر وزارت اطلاعات جیغ استکبار را درآوردیم و سربازان گمنام امام زمان (عج) سرکرده تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه علیه ایران را فرماندهی می‌کرد دستگیر و بینی استکبار به خاک مالیده شد.

امام جمعه پردیس افزود: یکی از فرازها رهبری در بیانات اخیر جنگ روایت‌ها بود که فرمودند: "مراقب تحریف دشمنان باشیم زیرا اگر تحریف را شکست دهیم، تحریم شکست خواهد خورد".

وی ادامه داد: امروز جنگ روایت‌ها می‌تازد، جنگ روانی، شایعه و دروغ پردازیست، اما جنگ روایت ها تحریف است و برخی واقعیت‌ها را برعکس جلوه می‌دهند که به طور مثال پیروزی انقلاب اسلامی که مردم عامل آن بودند مخدوش کرده است.

وی افزود: آنها ساخت موشک و صنایع نظامی تحریف می‌کنند و تحریم را ابزار قوی این مشکلات می‌دانند و می‌گویند باید مذاکره کنیم، اما ملت شریف ایران اسلامی متوجه این فرافکنی‌ها می‌شوند که تحریم عامل تمام مشکلات نیست بلکه ضعف مدیریتی، کرونا و بخش کمی از مشکلات به تحریم مربوط می‌شود.

حسینی ادامه داد: برخی مجددا صحبت از مذاکره کردند اما رهبری گفتند: به هیچ عنوان مذاکره نخواهیم کرد، مردم بدانند دشمنان آدرس غلت می‌دهند و باید مراقب جنگ روایت‌ها باشیم.

امام جمعه پردیس ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران ویژگی صداقت در گفتار، انصاف، تقوای سیاسی، اخلاق حرفه ای، ولایتمدار و انقلابی بودند را باید جز ویژگی های خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران موتور هدایت افکار عمومی هستند و باید با انصاف و انقلابی باشند و اینگونه با درایت افکار مردم را هدایت کنند، زیرا اگر غیر از باشند، مشکلاتی را برای کشور به وجود می آورند 

حسینی ضمن توصیه به خبرنگاران، گفت: خبرنگاران در راستای مواضع انقلاب اسلامی حرکت کنند و اگر از این راه جا بمانند، هدایت افکار عمومی مختل خواهد شد و در شایعه پراکنی دشمنان موفق میشوند.

امام جمعه پردیس افزود: خبرنگاران واقعیت‌های انقلاب را به مردم بازگو کنند زیرا واسطه خوبی بین مسوولین و مردم هستند و بلاشک صدای مردم را به مسوولان میرسانند و اگر این اقدامات را انجام دهند کار مفیدی میکنند.

وی در پایان با اشاره به بازدید از شبکه بهداشت بومهن و جاجرود، بیان کرد: در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی محرم با حضور سپاه، فرماندار به دیدار پرسنل مجموعه بهداشت در بومهن و جاجرود رفتیم که از جان و تفریح گذشتند و تنها خواهشی داشتند اجرای پروتکل بهداشتی و مراعات بیشتر مردم بود.

بنابراین گزارش در پایان خطبه های تماز جمعه پردیس، به پاس از یکسال حضور خبرنگاران در نماز جمعه و انعکاس اخبار منطقه از چند نفر از خبرنگاران شهرستان پردیس از جمله میلاد بیانی نیک خبرنگار خبرگزاری فارس در پردیس با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول