اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آقای مکرون! دوران استکبار تمام شده است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه باید مراقب توطئه دشمنان بود از نوع نگاه استعماری رئیس جمهور فرانسه به لبنان انتقاد کرد و گفت: ظاهرا مکرون فراموش کرده که دوران استکبار تمام شده است.

آقای مکرون! دوران استکبار تمام شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار امیدآفرینی را یک اصل مهم در جامعه برشمرد و از اصحاب رسانه خواست در این حوزه با بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، گره‌گشایی از مشکلات مردم و مطالبه‌گری در این زمینه قدم بردارند.

وی در ادامه با بزرگداشت عید سعید غدیر خم اضافه کرد: پیام بزرگ غدیر نفی هر نوع حکومت طاغوتی و توجه به تحقق توحید در عرصه مدیریت سیاسی اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه غدیر نشان داد حاکمیت باید الهی باشد تبلیغ و ترویج فرهنگ متعالی غدیر را یکی از وظایف و تکالیف مسلمان به خصوص شیعیان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه همیشه جریان تحریف در طول تاریخ باعث بروز مشکلات بسیار و عقب‌ماندگی‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شده است گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید مقابل این جریان ایستاد زیرا با از بین بردن تحریف می‌توان تحریم را نیز کنار زد.

شعبانی در ادامه با ابراز تأسف از سانحه دردناک انفجار در لبنان اظهار کرد: در اتفاقات اخیر این کشور، آزادگان با مردم این سرزمین احساس همدردی و همبستگی دارند و مستعمران و خودبرتربینان خط و نشان سیاسی می‌کشند.

وی در پایان سخنانش با اشاره به اینکه باید مراقب توطئه دشمنان و میل عجیب آنها به قدرت‌طلبی به هر قیمتی بود از نوع نگاه رئیس جمهور فرانسه به لبنان انتقاد کرد و گفت: ظاهرا مکرون فراموش کرده که دوران استکبار تمام شده است.

انتهای پیام/ 3140/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول