اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعلام آمادگی برای تعامل و همکاری میان اوقاف مازندران و منابع طبیعی مازندران ـ ساری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: اداره‌کل اوقاف مازندران در راستای صیانت از موقوفات و صیانت از منابع طبیعی از گذشته این آمادگی را برای تعامل و همکاری‌های بیشتر دو سازمان داشته و اکنون نیز این آمادگی را دارد تا مشکلات موجود برطرف شود.

اعلام آمادگی برای تعامل و همکاری میان اوقاف مازندران  و منابع طبیعی مازندران ـ ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دو هفته پرتنش بین منابع طبیعی و اوقاف درباره بحث وقف دماوند و جنگل‌های آق‌مشهدی ساری سپری شد؛ اما روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران از دیدار حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اسحاق عطایی مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران خبر داد.

این نشست که با حضور معاونان دو اداره‌کل برگزار شد، حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید منابع طبیعی استان بر ضرورت اجرای تفاهم‌نامه فی‌مابین سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: اداره‌کل اوقاف مازندران در راستای صیانت از موقوفات و صیانت از منابع طبیعی از گذشته این آمادگی را برای تعامل و همکاری‌های بیشتر دو سازمان داشته و اکنون نیز این آمادگی را دارد تا مشکلات موجود برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه اموال موقوفات و اموال منابع طبیعی به‌عنوان انفال هردو برای مردم کشورمان هستند و عواید هردو سازمان به ملت عزیز برمی‌گردد، افزود: اوقاف هیچ‌گاه اسیر جوسازی‌ها قرار نمی‌گیرد و در راه حفظ و احیای منابع ملی و موقوفات با سازمان منابع طبیعی تعامل دوطرفه دارد.

عطایی مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نیز در این نشست بر ضرورت اجرای کامل تفاهم‌نامه بین سازمان اوقاف و سازمان منابع طبیعی به‌دور از هرگونه حواشی تاکید کرد و گفت: موقوفات استان مازندران بیشتر برای اهل‌بیت(ع) هستند و هم جزو اموال عمومی برای خیررسانی به نیازمندان جامعه به‌شمار می‌روند و ما نیز هیچ‌گاه مخالف وقف نیستیم بلکه احترام ویژه‌ای به آن قائلیم و در راستای تفاهم‌نامه فی‌مابین دو سازمان مشکلات موجود را برطرف و نسبت به تثبیت مالکیت اراضی ملی و جنگلی و صیانت آن اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول