اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بهره‌برداری 345 کیلومتر آسفالت گرم در استان اصفهان

در ادامه سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان، پروژه‌های حوزه نگهداری راه در این استان که با صرف اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان انجام گرفته، مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری 345 کیلومتر آسفالت گرم در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان اصفهان، دیروز با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی انجام شد که از جمله آن‌ها، بهره‌برداری از ۳۴۵ کیلومتر آسفالت گرم در استان اصفهان در سال ۹۹-۹۸ به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد ریال بوده است.

بر اساس این گزارش همچنین در این زمینه، آغاز عملیات اجرایی آسفالت گرم در سال ۹۹ به طول ۳۳۵ کیلومتر به ارزش ۱۳۰۰ میلیارد ریال و بهره‌برداری از سیلکت راه‌های روستایی (سال ۹۸_۹۹) به طول ۳۷۷ کیلومتر با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال و آغاز عملیات اجرایی سیلکت راه‌های روستایی در سال ۹۹ به طول ۴۵۰ کیلومتر با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال انجام شده است. 

این گزارش حاکی است آئین بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های آسفالت نوین در استان اصفهان، بهره‌‌برداری از بازیافت سرد قطعه ۱ و ۲ به طول ۱۶ کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال، تکمیل و آغاز عملیات بازیافت سرد قطعه ۳ به طول ۹ کیلومتر با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، بهره‌برداری از پروژه میکروسرفیسینگ به طول ۳۲ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از زمره این  پروژه‌هاست. 

گفتنی است آغاز میکروسرفیسینگ با الیاف مسلح به طول ۷۴ کیلومتر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، بهره‌برداری از آسفالت SMA به طول ۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی آسفالت SMA به طول ۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و آئین آغاز عملیات اجرایی آسفالت بزرگراه اصفهان_اردستان (واریانت کارخانه سیمان) به طول ۲۲ کیلومتر و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از جمله دیگر طرح‌های سازمان راهداری و حمل نقل جاده‌ای در استان اصفهان است که در جریان سفر روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به این استان، مورد بهره‌برداری قرار گرفته و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول