اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کشف 108 هزار عدد ماسک احتکار شده در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 108 هزار عدد ماسک احتکاری از یک انبار در شهر یزد خبر داد.

کشف 108 هزار عدد ماسک احتکار شده در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" درباره جزئیات این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم کشور به اقلام بهداشتی از جمله ماسک و مواد ضدعفونی کننده، شناسایی محتکران این اقلام در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی انباری را در خصوص احتکار ماسک های بهداشتی شناسایی کردند.

سردار بهدانی فرد ادامه داد: ماموران با اخذ مجوز قضائی و در بازرسی از این انبار 98 کارتن به تعداد 108 هزار ماسک سه لایه را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان کرد: پس از تکمیل پرونده متهم به همراه اقلام بهداشتی کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان از مردم خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه اقلام بهداشتی احتکار شده، بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به ماموران اطلاع دهند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول