اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ادامه تیره‌روزی‌های سپاهان در لیگ برتر/ تیرک دروازه پیروزی را به نساجی داد

تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نساجی مازندارن از هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف یکدیگر رفتند که با برتری نساجی همراه بود.

ادامه تیره‌روزی‌های سپاهان در لیگ برتر/ تیرک دروازه پیروزی را به نساجی داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان از ساعت 20:30 و در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف نساجی مازندران رفت.

بازی را بازیکنان سپاهان بهتر شروع کردند و در حالی که بیشتر صاحب توپ و میدان بودند روی یک صحنه غافلگیر شدند و از راهی دور دروازه خود را باز شده دیدند؛ در ادامه طلایی‌پوشان بر شدت حملات خود برای جبران گل خورده افزودند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که اصلا دوست نداشتند بازنده به رختکن بروند بیشتر به سمت دروازه نساجی هجوم بردند اما در خلق موقعیت خطرناک ناموفق بودند و این نساجی بود که به خوبی از دروازه خود دفاع کرد تا نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی به پایان برسد.

نیمه را نیز سپاهان بهتر شروع کرد و با دست گرفتن توپ و زمین برای جبران گل خورده به شدت روی دروازه نساجی حمله کرد اما بی‌دقتی مهاجمان و البته بدشانسی سبب شد طلایی‌پوشان به گل تساوی دست پیدا نکنند.

در ادامه نیمه دوم نیز با وجود این‌که سپاهان سراپا حمله شد بود اما به شکل عجیبی موقعیت‌های این تیم یکی پس از دیگری از دست می‌رفت و تیرک دروازه مانع از گلزنی طلایی‌پوشان شد تا شاگردان محمود فکری در نساجی با برتری یک بر صفر اصفهان را ترک کنند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در 3 هفته گذشته 2 شکست مقابل تراکتور و استقلال متحمل شده بودند، 45 امتیازی باقی ماندند و در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفتند تا بیشتر از گذشته از کسب سهمیه آسیایی دور شوند.

داور: محمدحسین زاهدی‌فر

کمک‌داوران: قهرمان نجفی، ولی کاووسی و علی ابراهیمی

کارت زرد: استنلی دقیقه 97 از سپاهان

کارت قرمز: -

گل: سیدمحمد میری دقیقه 7 برای نساجی

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، محمد طیبی، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی ترکمان، محمد کریمی (مهدی کیانی)، ولادیمیر کومان (علی قربانی)، سروش رفیعی، سیدمحمدرضا حسینی (رضا میرزایی)، محمد محبی و کی‌روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب نساجی مازندران:

علی‌رضا حقیقی، مجتبی بیژن، حامد شیری، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، سید محمد میری، علی‌اصغر عاشوری، حسین زامهران، رحمان جعفری و روح‌الله باقری

سرمربی: محمود فکری

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه یک

برخورد محمد طیبی از سپاهان و رحمان جعفری از نساجی که برای سرزنی بلند شده بودند سبب مصدومیت هر 2 بازیکن از ناحیه سر شد که داور بازی را به همین دلیل متوقف کرد.

- دقیقه 7

سیدمحمد میری با پرتاب اوت دستی در میانه زمین صاحب توپ شد و با یک ضربه پرقدرت و دیدنی از راهی دور نخستین گل نساجی در این دیدار را به ثمر رساند و کاری از دستان پیام نیازمند نیز برنیامد.

- دقیقه 14

ارسال مرتضی منصوری از سمت چپ خط دفاعی نساجی در محوطه جریمه نساجی به استنلی رسید که ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دورازه نساجی به بیرون رفت.

- دقیقه 36

ضربه خطا پشت محوطه جریمه سپاهان اعلام شد که حسین ماهینی با یک ضربه بی‌دقت توپ را با اختلاف زیادی از دروازه سپاهان به بیرون زد.

- دقیقه 50

خطا در قوس بیرونی محوطه جریمه نساجی به سود سپاهان گرفته شد که ضربه پرقدرت مهدی کیانی به مدافعان برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

- دقیقه 53

سپاهان روی یک حرکت تیمی صاحب موقعیت شد که ضربه خوب سروش رفیعی به تیرک عمودی دروازه نساجی برخورد کرد و با بدشانسی گل نشد.

- دقیقه 62

حرکت فردی و نفوذ به محوطه جریمه سپاهان توسط روح‌الله باقری نساجی را در موقعیت گلزنی قرار داد که ضربه خطرناک این بازیکن به کنار دروازه سپاهان برخورد کرد و به بیرون رفت.

- دقیقه 69

رضا میرزایی با یک نفوذ خوب به محوطه جریمه نساجی رسید اما ضربه بیرون پای این بازیکن با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

- دقیقه 75

ضربه فنی رضا میرزایی به تیرک عمودی دروازه نساجی برخورد کرد، در ادامه نیز ضربه سر استنلی را دروازه‌بان نساجی دفع کرد و در ادامه همین حمله بار دیگر ضربه میرزایی به تیرک افقی دروازه نساجی برخورد کرد.

- دقیقه 82

ارسال خوب سروش رفیعی در محوطه جریمه نساجی به استنلی رسید که ضربه سر این بازیکن بار دیگر به تیرک افقی دروازه نساجی برخورد کرد و وارد دروازه نساجی نشد.

- دقیقه 90+1

توپ ارسالی بازیکن سپاهان بعد از برخورد به زمین در حال ورود به دروازه نساجی بود که علی‌رضا حقیقی با یک واکنش دیدنی توپ را راهی کرنر کرد و مانع از گلزنی سپاهانی‌ها شد.

- دقیقه 90+3

ضربه برگردان کی‌روش استنلی در محوطه جریمه نساجی با اختلاف کمی از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

انتهای پیام/63090/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول