اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آغاز سومین مرحله رزمایش «مواسات» در قشم

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از آغاز سومین مرحله رزمایش مواسات با توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در این شهرستان خبر داد.

آغاز سومین مرحله رزمایش «مواسات» در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، بهمن سالاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و در راستای سومین مرحله رزمایش مواسات ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان محلات و روستاهای شناسایی شده در این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: تا کنون مجموعا 30 هزار بسته کمک معیشتی به دست نیازمندان و افراد محروم شناسایی شده در شهرها و روستاهای جزیره قشم رسیده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: این بسته‌ها شامل اقلامی همچون برنج، مرغ،  ماکارونی، رب‌ گوجه فرنگی، قند، آرد و سویا می‌باشد.

سالاری ادامه داد: بسته‌ها مرحله سوم به همت  قرارگاه‌های تحول محلات تهیه و توسط آن‌ها نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ کرامت انسانی به نفرات شناسایی شده در محلات تقدیم شد.

وی تاکید کرد: مسئولان و خیران این شهرستان باید به فکر جبران ضررهای اقتصادی خانوارهای بی‌بضاعت به علت تعطیلی روزهای اخیر بازارها و مشاغل خرد باشند و گوشه‌ای از ارزاق سفره شهروندان کم درآمد را تأمین کنند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت عید غدیرخم طرح بزرگ اطعام علوی را با پخت ۱۰ هزار پرس غذای گرم اجرا خواهیم کرد.

سالاری ادامه داد: این طرح با مشارکت دفتر امام جمعه، دفتر حج و زیارت، نیروی هوا فضای سپاه، خیران و نذورات مردمی و با عاملیت موکب انصار المهدی(عج) انجام خواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول