اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مدیریت استان تکلیف پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره را مشخص کند

مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس با انتقاد از روند اجرای پروژه‌های عمرانی، گفت: مدیریت استان خوزستان باید پاسخ دهد چرا بدون تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی قبلی، برای اجرای پروژه‌های جدید توافقنامه امضا می‌کند.

مدیریت استان تکلیف پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره را مشخص کند

سیدمحمد مولوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، با انتقاد از روند اجرای پروژه‌های عمرانی در آبادان، اظهار کرد: چندین پروژه عمرانی در سطح منطقه نیمه کاره رها شده اند و مردم آسیب‌های جدی از این موضوع دیده اند.

وی افزود: با وجود اینکه پروژه جاده اروندکنار –آبادان، جاده کمربندی قفاص و ... پروژه های است که سالهاست به بهانه کمبود اعتبارات نیمه کاره مانده‌اند اکنون شاهد تعریف پروژه‌های جدیدی  در منطقه هستیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال از مدیریت استان مبنی بر اینکه چرا نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه کاره  اقدامی صورت نمی‌گیرد، گفت: چرا بدون تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی، برای اجرای پروژه جدید توافقنامه جدید امضا می‌کنید.

مولوی افزود: ما مخالفتی با اجرای پروژه‌های جدید نداریم اما زمانی که رئیس جمهور ابلاغ می‌کند پروژه‌های نیمه کاره تکمیل شوند و از اجرای پروژه‌های جدید تا زمان تکمیل پروژه‌های موجود خودداری شود چرا عکس این موضوع را در منطقه شاهد هستیم.

وی بیان کرد: با توجه به مدت زمان باقی مانده تا پایان دولت فعلی منطق حکم می‌کند پروژه‌های بر زمین مانده تکمیل و از تحمیل پروژه‌های جدید خوداری شود.

مولوی افزود: قطعاً با توجه به شرایط مالی و اعتباری موجود کشور امکان تکمیل و به سرانجام رساندن پروژه‌های جدید وجود ندارد.

وی عنوان کرد: اولویت بندی پروژه‌ها حلقه مفقوده امروز در ساختار مدیریتی استان است که باید بیش از پیش به آن توجه شود تا از اتلاف منابع مالی و بی سرانجام کارها و پروژه ها خودداری شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول