اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خبرنگاران باید محور وحدت‌آفرینی و امید‌بخشی باشند

فرماندار هرسین گفت:خبرنگاران باید با انتشار حقایق و واقعیت‌ها و نگاه تیزبینانه عرضه را بر سیاه‌نمایی تنگ کنند و محور وحدت‌آفرینی و امید‌بخشی باشند.

خبرنگاران باید محور وحدت‌آفرینی و امید‌بخشی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، همزمان با سالروز شهادت شهید محمود صارمی مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در شهرستان هرسین برگزار شد.

فرماندار هرسین در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و خانواده بزرگ اهل قلم طی سخنانی اظهار داشت: خبرنگاران می‌توانند با شفاف‌سازی افکار عمومی و در نظر گرفتن منافع شهرستان ضمن جلوگیری از شایعه‌سازی بخشی از چرخه توسعه باشند.

امیر شاه‌آبادی نقش خبرنگاران در توسعه کشور ، تنویر افکار عمومی و امید بخشی در جامعه غیر قابل انکار  دانست و افزود: خبرنگاران می‌توانند در توسعه شهرستان موثر باشند و ضمن همکاری با مسؤولان و جلوگیری از شایعه‌سازی در انتشار اخبار مستند و توسعه مشارکت اجتماعی نقش مهم خود را ایفا کنند.

وی تصریح کرد: مردم باید اقدامات گسترده نظام و دولت را منتشر کنند و این امر مهم با قلم خبرنگاران و موج رسانه‌ای هدفمند محقق خواهد شد.

شاه‌آبادی با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی و امیدبخشی در جامعه با انتشار واقعیات محقق می‌شود، گفت: خبرنگاران باید با انتشار حقایق و واقعیت‌ها و نگاه تیزبینانه عرضه را بر سیاه‌نمایی تنگ کنند و محور وحدت‌آفرینی و امید‌بخشی باشند.

وی حق‌گویی و عدالت از مهمترین ویژگی‌های خبرنگاران دانست و گفت: خبرنگاران با استفاده از این قابلیت مهم خود از آسیب‌های فضای مجازی بکاهند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول