اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

استخرهای کرمانشاه بازگشایی شدند

رئیس هیأت شنای استان کرمانشاه گفت: با توجه به ابلاغیه شماره 17 ستاد مبارزه با کرونا، مجوز فعالیت استخرها به استثنای جکوزی، سونا و ماساژ داده شده است.

استخرهای کرمانشاه بازگشایی شدند

پیمان جاویدان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: براساس این دستور‌العمل، این بازگشایی با پذیرش حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت قانونی، میزان کلر آزاد باقیمانده در آب تا حداکثر میزان قابل تحمل 3ppm، داشتن کد رهگیری از سامانه سلامت و مجوز فعالیت از هیأت پزشکی ورزشی استان، ph آب مابین ۷.۲ و ۷.۶ باید باشد ضمن اینکه بر عدم استفاده از سونای مرطوب، جکوزی و ماساژ تاکید شده است.

وی گفت: این بازگشایی به صورت موقت بوده و تصمیم‌گیری در خصوص آن در اختیار هیأت شنا نیست، در همین راستا جلسه‌ای هفته آینده با حضور ستاد مدیریت بحران کرونا و استانداری و پروتکل‌های ارسالی فدراسیون برگزار خواهد شد و مصوبه‌ها مجددا اعلام می‌شود.

رئیس هیأت شنای استان کرمانشاه در پاسخ به این سئوال که استخرهای استان به چه میزان از شیوع ویروس منحوس کرونا آسیب دیده‌اند، تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروسکرونا همه استخرهای خصوصی و دولتی استان متحمل ضرر شده‌اند و قطعا  بخش خصوصی در این مورد ضرر بیشتری را متحمل شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر همه استخرهای ما خصوصی هستند و استخری که کاملا دولتی باشد نداریم البته استخرهای؛ جانبازان، شهید اشرفی اصفهانی و آزادی به صورت نیمه دولتی فعالیت می‌کنند، چرا که همین سه استخر هم به بخش خصوصی واگذار شده‌اند، به عنوان مثال استخر شهید اشرفی اصفهانی در قالب ماده ۸۸ در اختیار هیأت شنای استان قرار گرفته است

جاویدان گفت: سال گذشته فدراسیون ارزیابی‌ها را اعلام نکرد، اما حدود پنج سال گذشته در رتبه ۱۷ قرار داشتیم و هم اکنون در رده پنجم قرار داریم. و در مسابقات لیگ هم برای اولین بار در طول تاریخ شنای استان شرکت و رتبه چهارم را کسب کردیم.

وی ادامه داد: فدراسیون در خصوص مسابقاتی که شرکت کرده‌ایم مجددا ارزیابی انجام می‌دهند و احتمال دارد رتبه سوم را کسب کنیم که هفته آینده نتایج اعلام خواهد شد.

جاویدان افزود: در خصوص ملاک‌های ارزیابی موارد زیادی مثل تعداد قهرمانان ملی پوش، میزبانی مسابقات، عناوین کسب شده در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو، برگزاری کلاس‌های مربیگری در سطوح و رشته‌های متفاوت و حضور در فدراسیون وجود دارد.

رئیس هیأت شنای استان کرمانشاه تاکید کرد: در حال حاضر اسپانسر تیم ما هتل آپارتمان کوروش است و حتی تیم ما را با این نام می‌شناسند و قطعا کمک‌های اداره کل، اسپانسر، مربی و نظم ورزشکاران در این مهم دخیل بوده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول