اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نجات سه کوهنورد در ارتفاعات کوه سرخ

سه کوهنوردی که در وضعیت خطرناکی در ارتفاعات کوه سرخ در شهرک گلستان گرفتار شده بودند با تلاش گروه امداد و نجات کوهستان سازمان آتش نشانی شیراز نجات یافتند.

نجات سه کوهنورد در ارتفاعات کوه سرخ

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز، در پی اطلاع‌رسانی شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن سه کوهنورد در ارتفاعات کوه سرخ شهرک گلستان، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه ۲۲ آتش نشانی را ساعت ۲۳:۲۵ شب گذشته عازم محل حادثه کرد.

بر اساس گزارش اعلام شده از این حادثه : پستی و بلندی کوه و تاریکی هوا، کار را برای نیروهای عملیاتی دشوار کرده بود، اما آتش‌نشانان با تلاش فراوان و با استفاده از تجهیزات مخصوص پس از طی دو ساعت پیاده روی مداوم در مسیرهای صعب العبور، سرانجام خود را به سه کوهنورد جوان که دچار ترس و نگرانی شده بودند، رساندند.

با توجه به اینکه در مسیر برگشت، صعب العبوربودن راه، انتقال کوهنوردان گرفتار را بسیار سخت کرده بود، این مردان کوهنورد سرانجام پس از تلاش نفس‌گیر نجاتگران آتش نشانی به پایین کوه منتقل شده و هر سه از این حادثه به سلامت نجات پیدا کردند.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول