اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستور وزیر علوم برای راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی ویژه کنکور+ سند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای مثبت‌نمایی فرایند برگزاری کنکور در شرایط کرونایی دستور داده است تا کمپین تبلیغاتی ویژه کنکور راه‌اندازی شود.

دستور وزیر علوم برای راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی ویژه کنکور+ سند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، موضوع برگزاری یا عدم اجرای آزمون‌های سراسری در شرایطی که عمده استان‌های کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند، یکی از موضوعات داغ روزهای اخیر بوده است.

مسؤولان ذی‌ربط در نهایت به این نتیجه رسیدند تا کنکور سراسری را با رعایت تدابیر ویژه و تشدید اجرای پروتکل‌ها در زمان مقرر برگزار کنند؛ اما «اردشیر مطهری»، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس می‌گوید وزیر علوم دستور راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی در این باره داده است.

او در صفحه رسمی خود در توئیتر نوشت: «آقای وزیر علوم سلامت دانشجو را فدای کنکور کردند و حالا دستور راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی هم می‌دهند. شرم‌آور است. سلامت بچه‌های مردم با تبلیغات فراهم نمی‌شود. مقابل این رفتارها می‌ایستم»؛ ببینید:

نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس همچنین سندی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد وزیر علوم دنبال مثبت‌نمایی فرایند برگزاری کنکور در شرایط کرونایی است.

این سند که پیام وزیر علوم است، در گروه مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه منتشر شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی که مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم آن را منتشر کرده، می‌نویسد: «با بسیج روابط‌عمومی‌ها، ضمن انتشار کلیپ‌های تهیه شده از برگزاری آزمون با کمک رسانه‌های محلی و با مصاحبه با رؤسای دانشگاه‌ها و معاونین ذی‌ربط، فضای بعد از آزمون را مدیریت کنید و انبوهی از نظرات مثبت و حمایتی را در تمام استان‌ها راه بیندازید.

یک حرکت قوی لازم داریم. فرصت را از دست ندهید. از همین حالا هماهنگی‌ها را شروع کنید. فردا و تا شنبه باید این کار در تمام استان‌ها صورت بگیرد. نتیجه را مرتب گزارش کنید».

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم در این پیام دستور وزیر را با «اقدام فوری» به مدیران روابط عمومی دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم در سراسر کشور ابلاغ کرده است. این تصویر را هم ببینید:

انتهای پیام/2249/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول