اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

توقیف تریلر با نزدیک به ۷۵ کیلو تریاک در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۷۴ کیلو و ۸۷۰ گرم تریاک از یک تریلر کشنده و دستگیری سه نفر در این رابطه خبر داد.

توقیف تریلر با نزدیک به ۷۵ کیلو تریاک در مراغه

رمضان الهوردیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مراغه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مراغه با همکاری اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی با اشرافیت اطلاعاتی از عبور یک محموله مواد مخدر در این شهرستان مطلع شدند.

وی در ادامه افزود: ماموران با شناسایی کامل مسیر عبور این سوداگر مرگ و نوع خودروهای آنها با هماهنگی‌های لازم، خودرو قاچاق را که یک دستگاه تریلر کشنده بوده و یک دستگاه پژو نیز آن را اسکورت می‌کرد در این شهرستان شناسایی کردند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: در یک عملیات غافلگیرانه با شگردهای خاص پلیس خودرو پژو و همچنین تریلر کاوه قاچاقچیان توقیف و سه نفر متهم نیز دستگیر و برای بازرسی تکمیلی به مقر دلالت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ادامه داد: در بازرسی دقیق از خودرو تریلر کشنده کاوه مقدار ۷۴ کیلو و ۸۷۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و خودروهای مربوطه توقیف و متهمان دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

الهوردیان با بیان اینکه سامانه های ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار شهروندان جهت اعلام موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر بوده، اضافه کرد: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر از اولویت‌های نیروی انتظامی است و پلیس و دستگاه قضائی، با جدیت هر چه تمام تر با اخلالگران و بر هم زنندگان امنیت اجتماعی و تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد می‌کند و برای تحقق امنیتی مطلوب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/60021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول