اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

آزمون کارشناسی ارشد با رعایت استانداردهای بهداشتی در گیلان برگزار می‌شود

به گفته نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در گیلان، آزمون کارشناسی ارشد با رعایت استانداردهای بهداشتی مورد تأیید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مبارزه با بیماری کرونا برگزار می‌شود.

آزمون کارشناسی ارشد با رعایت استانداردهای بهداشتی در گیلان برگزار می‌شود

ارسلان دمیرچی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه آزمون کارشناسی ارشد روزهای پنجشنبه شانزدهم، جمعه هفدهم و شنبه هجدهم مرداد برگزار می‌شود، اظهار کرد: داوطلبان هیچ‌گونه نگرانی در خصوص نحوه برگزاری و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نداشته باشند.

وی به ثبت‌نام حدود ۱۹ هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون در گیلان اشاره کرد و افزود: تعداد داوطلبان در آزمون کارشناسی ارشد امسال حدود ۱۲ درصد بیشتر از پارسال است.

نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در گیلان با بیان اینکه آزمون در دو شهرستان رشت و لاهیجان برگزار می‌شود، افزود: همه داوطلبان با ماسک وارد حوزه‌ها شوند و در صورت نداشتن ماسک از ورود به حوزه‌های آزمون جلوگیری می‌شود، همچنین داوطلبان از داشتن وسایل شخصی همانند گوشی همراه خودداری کنند.

دمیرچی با بیان اینکه امسال به خاطر شرایط ویژه بیماری کرونا تعداد حوزه‌های آزمون افزایش‌یافته است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته حوزه‌های آزمون، مراکز زیرمجموعه دانشگاه گیلان بود که امسال به خاطر بیشتر شدن فاصله داوطلبان از ظرفیت دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، آموزش‌وپرورش و برخی مؤسسات آموزشی استفاده‌شده تا تعداد حوزه‌ها افزایش یابد.

به گفته نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در گیلان، محیط حوزه‌های آزمون یک روز قبل از آزمون و در آخرین ساعات باقی‌مانده به آغاز آزمون ضدعفونی می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول