اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ذات اصلی سمن‌های جوان کنشگری و مطالبه‌گری است

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: ذات اصلی سمن‌های جوان کنشگری و مطالبه‌گری است و به هر میزان مشارکت اجتماعی گسترش یابد توسعه اجتماعی و شاخص‌های آن ارتقاء می‌‌یابد‌.

ذات اصلی سمن‌های جوان  کنشگری و  مطالبه‌گری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، گلاویژ فتاحی در نشست مشارکت اجتماعی جوانان و توسعه شهری که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: جوانان مطالبه‌گران واقعی و نیازمند حمایت مسئولین جهت رشد و شکوفایی برای ساختن جامعه‌ای توسعه یافته هستند.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری شهرداری سنندج و مجمع جوانان کردستان افزود: امید است این اقدامات منشا خیر و برکت برای شهرستان و  استان بوده  و بازخورد فرا استانی داشته باشد. 

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: جوانان کردستانی همواره در بحث مشارکت‌های مدنی و اجتماعی اسوه و پیشتاز هستند لذا کیفیت بخشی به مشارکت سمن‌ها ضروری است.

فتاحی با بیان اینکه ذات اصلی سمن‌های جوانان کنشگری و  مطالبه‌گری است، افزود: به هر میزان مشارکت اجتماعی گسترش یابد توسعه اجتماعی و شاخص‌های آن ارتقاء می‌‌یابد‌ که این امر مستلزم بهره‌گیری از ظرفیت جوانان ایده‌پرداز است.

وی به آیتم‌های توسعه پایدار گریزی زد و گفت: در توسعه پایدار بعد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و زیست محیطی باهم در ارتباط هستند و پیشرفت در سایه رشد این فاکتورها میسر می‌گردد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: با ارتقاء مشارکت مدنی به ثبات موازنه اجتماعی و در شهر که خواستگاه توزیع عادلانه کالا و ارائه خدمات است به توسعه شهری پایدار خواهیم رسید.

فتاحی تحقق الگوی پیشرفت با میدان دادن به جوانان خوش‌فکر استان را ضروری برشمرد و ادامه داد: جوانان خلاق کردستانی سرشار از علم، ابتکار و تجربه هستند و چنانچه مسئولان به آن‌ها اعتماد کرده و میدان دهند، بدون تردید می‌توانیم الگوی پیشرفت در تمامی عرصه‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه جوانان امروزی در همه عرصه‌ها با اتحاد و انسجام ملی مشکلات را حل خواهند کرد افزود:  میدان دادن به جوانان برای نقش افرینی این قشر بستری  جهت یاری رساندن به مسئولین و مردم است.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج هم در این نشست به نقش ارزشمند جوانان در ساختار جامعه  اشاره کرد و اظهار داشت: جوانان ما مسئولان آینده و آینده سازان ما هستند.

سیف‌الله رضایی به چالش‌ها و مشکلات سد راه جوانان گریزی زد و گفت:  حل مشکلات و دغدغه جوانان باید در اولویت مسئولین قرار گیرد و به آنها بها داده شود چراکه منفعت این امر به جامعه برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه از ایده‌های خلاقانه جوانان استان در راستای توسعه شهری استقبال می‌کنیم،  افزود: باتوجه به انگیزه، توانایی و ظرفیت جوانان استان باید همه کمک کنیم تا توسعه پایدار محقق شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول