اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کشور برای حل معضلات اقتصادی به ۱۰۵ هزار شرکت دانش بنیان نیاز دارد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه هم اکنون6 هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور وجود دارد، گفت: برای حل مشکلات کشور نیازمند نزدیک به 105 هزار شرکت دانش بنیان در حوزه‌های مختلف به ویژه موضوعات اقتصادی داریم.

کشور برای حل معضلات اقتصادی به ۱۰۵ هزار شرکت دانش بنیان نیاز دارد

حجت‌الاسلام احمدحسین  فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست امروز (سه‌شنبه ۱۴ مرداد) کمیسیون آموزش اظهار داشت: نشست امروز دارای دو دستور کار بود که در بخش نخست آن با حضور معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش برگزار و به مسائل این حوزه پرداخته شد.

وی افزود: در نشست امروز به مشکلات عدیده آموزش و پرورش از جمله جذب نیروهای نهضتی، ساماندهی نیروی انسانی و کمبود معلم در آموزش و پرورش، پرداخت به موقع حقوق و مزایای فرهنگیان، مشکلات دانشگاه فرهنگیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: بخش دوم نشست امروز نیز به گزارش اختیاری رئیس کمیته پژوهش و فناوری در خصوص نظام ملی نوآوری به کمیسیون اختصاص داشت و بر تقویت و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در نشست امروز کمیسیون تأکید شد.

وی با یادآوری اینکه در حال حاضر 6 هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور وجود دارد، گفت: در حالیکه امروز،  برای حل مسائل مختلف خود نزدیک به 105 هزار شرکت دانش بنیان در حوزه‌های مختلف به ویژه موضوعات اقتصادی نیاز داریم.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول