اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ادامه آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی «کمرد» پردیس

با گذشت بیش از هشت ساعت از آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی کمرد شهرستان پردیس تلاش آتش‌نشانان پردیس، تهران، بومهن، جاجرود و رودهن برای اطفاء حریق ادامه دارد.

ادامه آتش‌سوزی گسترده در منطقه صنعتی «کمرد» پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، از ساعت ۶ صبح امروز آتش‌سوزی گسترده و وسیعی‌ در خیابان صنعت، منطقه صنعتی کمرد به وقوع پیوست که پیرو آن سه کارخانه را درگیر خود کرد.

 

این کارخانه‌ها شامل یک سوله بزرگ انبار و نگهداری فر، اجاق گاز، یخچال، وسایل برقی و سایر اقلام بود که کاملاً دچار حریق شد.

سوله دیگر دچار حریق شده کارخانه تولید چسب و یک کارگاه مبل سازی نیز با حریق خفیفی مواجه شد.

هم اکنون آتش‌نشانان پس از ۸ ساعت تلاش بی‌وقفه مشغول اطفاء حریق هستند و همچنان زبانه‌های آتش در برخی نقاط این سوله‌ها مشاهده می‌شود.

هادی درفکی مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در محل این آتش سوزی در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد:  ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع از سوله‌ها و انبارها دچار حریق گسترده شدند و حجم بالایی از وسایل و تجهیزات تولیدی و دپو شده کاملاً از بین رفت.

وی ادامه داد: پس از حضور تمامی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر پردیس، به دلیل حجم بالای آتش سوزی، ۶ ایستگاه از شهر تهران، ایستگاه‌های آتش‌نشانی بومهن، جاجرود، رودهن نیز برای اطفاء حریق به ما پیوستند.

مسؤول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس بیان کرد: خوشبختانه در این آتش‌سوزی به هیچ کس آسیبی وارد نشد اما همچنان پرسنل آتش‌نشانی‌های شهر تهران، دماوند، و پردیس مشغول فعالیت برای اطفاء حریق هستند.

در حاشیه این آتش‌سوزی منصور درجاتی مدیرکل ستاد بحران استانداری تهران، فرماندار شهرستان پردیس، مسؤولان شهری و شهرستانی به محل آتش سوزی مراجعه و از نزدیک روند اقدامات برای مهار این آتش‌سوزی گسترده مطلع شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/گ۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول