اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

طرح شیفت ایثار نهضت در زنجان برگزار می‌شود

مسؤول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه صبح امروز آغاز شد.

طرح شیفت ایثار نهضت در زنجان برگزار می‌شود

یحیی احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه طرح شیفت ایثار همزمان با سراسر کشور از امروز در استان زنجان آغاز می‌شود، اظهار کرد: برنامه همزمان ضدعفونی و پاکسازی محیط کارخانجات بزرگ صنعتی استان با عنوان شیفت ایثار توسط بسیجیان شهرستان، سپاه ناحیه و گردان عملیاتی جنگ نوین تیپ 36 سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این طرح از عید قربان تا عید غدیر اجرا می‌شود، افزود:‌ این رزمایش در قالب نهضت تعاون و احسان با همت مومنانه کارگران در شرکت‌ها و کارخانجات استان زنجان به اجرا در خواهد آمد.

وی هدف از اجرای شیفت ایثار را احیای فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در سنگر تولید و خدمت عنوان کرد و افزود: این طرح در قالب دو عنوان ایثار برای کارگران و دست‌یاری‌گر برای کارفرمایان برگزار می‌شود.

احمدی از توزیع 2 هزار بسته معیشتی در فاز نخست مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه به نیازمندان خبر داد و یادآور شد:در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه نیز بیش از 3 هزار و 500 بسته معیشتی و ارزاق عمومی تقدیم جامعه هدف شد.

مسؤول بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: طرح شیفت ایثار نهضت کمک مومنانه صبح امروز در استان همزمان با سراسر کشور با محوریت شرکت ایران ترانسفو آغاز شد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول