اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

جزییات تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه ای جزییات و نحوه تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن را اعلام کرد.

جزییات تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، معاونت مسکن و ساختمان این وزارت‌خانه در اطلاعیه ای جزییات و نحوه تکمیل اطلاعات متقاضیان دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن را اعلام کرد.

بنا بر اعلام معاونت مسکن و ساختمان، پیرو ثبت نام پیامکی جهت پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به مستاجران، ضروری است به منظور تکمیل فرآیند ثبت نام، متقاضیانی که به صورت پیامکی برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کرده اند با توجه به آخرین رقم سمت راست از کد ملی به شرح زیر از ساعت ۱۱ صبح روزهای مشخص شده با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات موردنیاز اقدام کنند.

از تاریخ ۱۴ مردادمتقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۴» است، ۱۵ مرداد مردادمتقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۲و ۳» است، ۱۶ مرداد مردادمتقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آن‌ها «۱» است، ۱۷ مرداد مرداد متقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۵»،«۶»و«۷» است، ۱۸ مرداد مردادمتقاضیانی که آخرین رقم سمت راست کد ملی آنها «۰»،«۸»،«۹» است،و ۲۰ مرداد مرداد کلیه متقاضیان جامانده نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول