اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

ضرورت استمرار تزریق اعتبارات بازآفرینی شهری به طرح های کردستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: کردستان رتبه اول جذب و اجرای طرح‌های باز آفرینی شهری در کشور را دارد که امیدواریم با استمرار تزریق اعتبارات به این بخش شاهد بهره برداری از این پروژه ها در کوتاه ترین زمان ممکن باشیم.

ضرورت استمرار تزریق اعتبارات بازآفرینی شهری به طرح های کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان که با حضور مهدی عبور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری در سالن شهدای گمنام در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: همراهی و همدلی بسیار خوبی در بین مسئولان و حوزه‌های مختلف وجود دارد که نتیجه آن اجرای پروژه‌های مورد نیاز در مناطق حاشیه شده است.

وی تصریح کرد: پروژه‌های خوبی در حوزه بازآفرینی شهری به ویژه در مناطق منفصل شهری تعریف و اجرا شده که تا حدودی رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان به شرایط سخت جذب اعتبارات اشاره کرد و گفت: با همدلی خوبی که در بین مجموعه وجود داشته توانسته ایم در جذب منابع و پیشرفت پروژه‌ها وضعیت مطلوبی داشته باشیم.

ملکی خاطرنشان کرد: با توجه قرار گیری این استان در رتبه اول جذب و اجرای طرح‌های باز آفرینی شهری در کشور استمرار تزریق اعتبارات به این بخش ضروری است.

ملکی تصریح کرد: امیدواریم استمرار تامین منابع اعتباری برای اجرای طرح های در دست اجرا بازآفرینی شهری بتوانیم در کوتاهترین زمان شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها باشیم.

شهردار سنندج هم در این جلسه اظهار کرد: در استان یک انسجام و همدلی بسیار خوبی بین دستگاه‌های دولتی و حاکمیتی وجود دارد که این همدلی زمینه را برای اجرای پروژه‌های مختلف فراهم ساخته است.

حشمت‌اله صیدی از پروژه پیاده راه سازی فردوسی به عنوان یک از مطالبات جدی مردم نام برد و گفت: اجرای این پروژه بار مالی زیادی حدود 40 میلیارد تومان دارد، اما با توجه به اهمیت آن با تلاش و هماهنگی همه مجموعه‌های مرتبط کلید و در حال حاضر با پیشرفت خوبی جلو می‌رود.

وی افزود: حسب وعده دوستان در وزارت راه و شهرسازی قرار بود یک سری هزینه ها پرداخت شود که امیدواریم هرچه زودتر جامه عمل به خود بگیرد و یک سوم اعتبار این پروژه تامین شود.

طلب هزار میلیارد تومانی شهرداری سنندج از مسکن و شهرسازی

جلال شریعتی رئیس شورای شهر سنندج، اظهار کرد: خدمات خوبی در مناطق حاشیه شهر انجام شده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه به خاطر بی‌توجهی که در گذشته نسبت به شهر سنندج شده این شهر مشکلات زیادی دارد، گفت: اداره کل مسکن و شهرسازی تعهدات خود نسبت به شهرهای استان به ویژه در شهر سنندج عمل نکرده است.

وی افزود: در یکی دو سال گذشته یک چهارم شهرداری سنندج بیش از یک هزار میلیارد تومان از مسکن و شهرسازی طلب دارد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول