اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سازمان تبلیغات اسلامی بدنبال تعامل با نهادهای انقلابی و فرهنگی است

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی برای تحقق اهداف فرهنگی و دینی بدنبال هم‌افزایی و ایجاد تعاملات بیشتر با نهادهای فرهنگی و انقلابی است.

سازمان تبلیغات اسلامی بدنبال تعامل با نهادهای انقلابی و فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد روح‌الامینی صبح امروز در جریان دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کردستان اظهار کرد: به دنبال هم‌افزایی با نهادهای انقلابی و فرهنگی هستیم و سعی داریم تعاملات بیشتری بین سازمان با نهادهایی همچون ستاد اجرایی، بنیاد علوی، کمیته امداد و غیره داشته باشیم.

وی افزود: دغدغه ما داشتن هم‌افزایی بیشتر است و بدنبال تقویت فعالیت‌های همسو هستیم.

وی بیان کرد: ۴۰۰ خانه عالم در کشور فعال است که در کردستان می‌توان این خانه‌ها را به سمت خانه‌های قرآنی ببریم تا استعدادهای قرآنی استان از این فضاهای فرهنگی بهره ببرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این دیدار گفت: کمک رسانی به مردم و همدردی با آنها از فعالیت‌های ستاد اجرایی است و بر همین اساس باید تشکیلات ستاد اجرایی و اهداف آن بیشتر به جامعه معرفی شود.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان افزود: سازمان با فراگیر بودن فعالیت‌ها در راستای کمک به شناساندن فعالیت‌ها و اهداف ستاد اجرایی کمک کند و تعاملات بیشتری با این ستاد داشته باشد.

وی اعلام کرد: با وجود کمبود اعتبارات اما با سرمایه اجتماعی و همت بلندی که سازمان تبلیغات اسلامی دارد در راستای دستیابی به اهداف مقدسی تلاش می‌کند که جزو رسالت‌های این ارگان است.

وی از ستاد اجرایی فرمان امام خواست در راستای تعمیر و تجهیز خانه‌های عالم فرسوده در استان تبلیغات اسلامی را یاری کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کردستان نیز در این دیدار گفت: سعی براین است تا برای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز تلاش کنیم و ستاد احسان را در این راستا راه‌اندازی شد.

مهدی طالبی اعلام کرد: طلاب در استان کردستان باید میدان‌دار فعالیت‌ها باشند و این مهم نیازمند هم‌افزایی است.

وی با بیان اینکه در راستای احداث پروژه‌های عمرانی نیز تلاش‌هایی در استان شده است، گفت: ساخت مدرسه، خانه عالم در مناطق محروم و روستایی از جمله فعالیت‌هایی است که انجام شده است.

طالبی بیان کرد: اهدای جهیزیه با کمک سازمان تبلیغات اسلامی به زوجین جوان از جمله اقداماتی است که برای ایجاد تعامل و هم‌افزایی این دو نهاد انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت جوانان در ارائه ایده‌های نو و مناسب برای توسعه فعالیت کشور و استان باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول