اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ده‌ها زخمی در درگیری‌های شمال کرانه باختری

در یورش امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در کرانه باختری، درگیری‌هایی رخ داد که طی آن ده‌ها فلسطینی زخمی شدند.

ده‌ها زخمی در درگیری‌های شمال کرانه باختری

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز دست به یورش به برخی مناطق در کرانه باختری و بازداشت تعدادی از فلسطینی‌ها زدند.

بر اساس گزارش روزنامه «القدس العربی»، فلسطینی‌ها سعی کردند با این یورش‌ها مقابله کنند که در این بین درگیری‌هایی رخ داد و  ده‌ها فلسطینی از جمله چند کودک زخمی شدند.

از جمله مکان‌هایی که شاهد یورش صهیونیست‌ها بود شهر «زبوبا» در غرب جنین بود. جوانان فلسطینی به مقابله با خودروهای گشتی صهیونیستی پرداختند و نظامیان صهیونیستی برای متفرق کردن آنها از بمب صوتی و گاز اشک‌آور استفاده کردند که این موضوع باعث شد ده‌ها نفر از آنها دچار حالت نفس‌تنگی ناشی از استنشاق گاز سمی شوند.

بر اساس این گزارش، نظامیان صهیونیستی پنج فلسطینی را در «عصیره» نابلس واقع در شمال کرانه باختری بازداشت کردند.

صهیونیست‌ها همچنین یک جوان فلسطینی معترض به بازداشت «عدنان غیث» استاندار قدس را به مدت شش ماه از مسجدالاقصی تبعید کردند.

نظامیان صهیونیستی دیشب نیز دو جوان فلسطینی را در «عیسویه» قدس اشغالی بازداشت کردند، شهری که بیش از یک سال است شاهد حملات وحشیانه صهیونیست‌ها و تفیتش‌های تقریبا روزانه است و تا کنون صدها فلسطینی از جمله زن و کودک در این شهر بازداشت شده‌اند.

از سوی دیگر وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین اعلام کرد، رژیم صهیونیستی مانع از پخش اذان در مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل کرانه باختری شده است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول