اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

اجرای طرح«استقرار روحانیون» در سطح 62 روستای ایلام

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، گفت: در سطح ۶۲ روستای ایلام، طرح استقرار روحانیون اجرا شده و این امر مهم از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان محسوب می‌شود.

اجرای طرح«استقرار روحانیون» در سطح 62 روستای ایلام

حجت الاسلام والمسلمین محمد فتاحی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: این سازمان به منظور حمایت از مردم مناطق محروم و در راستای ترویج فعالیت‌های فرهنگی با مشارکت بنیاد علوی درسطح استان فعالیت‌های فرهنگی مضاعفی اجرا خواهد کرد.

وی در ادامه از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی به صورت ویژه در دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی خبرداد و گفت: در راستای اجرای طرح  استقرار روحانیون با مشارکت بنیاد علوی 10 نفر روحانی در مناطق روستایی این شهرستان‌ها مستقر خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: در حال حاضر در سطح ۶۲ روستای ایلام این طرح اجرا شده و این امر مهم از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی توسط روحانیون پیگیری مسائل و مشکلات منطقه مشارکت در طرح‌های اقتصادی و جهادی شناسایی استعدادها و فعال کردن گروه‌های جهادی در سطح شهرستان و روستا به منظور شتاب گرفتن طرح‌های عمرانی اقتصادی و کشاورزی در منطقه انجام خواهد شد.

حجت الاسلام فتاحی ادامه داد: سال‌های گذشته از طریق پیگیری روحانیون مستقر فعالیت‌های جهادی و فعالیت‌های بسیار خوبی در زمینه کشاورزی، ساخت خانه بهداشت، تهیه جهیزیه برای نیازمندان و ساخت خانه برای محرومین از طریق این روحانیون انجام گرفته است.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول