اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برگزاری جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی گفت: جشنواره سراسری ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا با هدف بهره‌گیری از تجربه‌های برتر مدیران، دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا

ایرج مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: جشنواره سراسری«ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا» ویژه فرهنگیان و دانشجویان خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش‌های یادگیری مؤثر، زیرساخت‌ها، الگو‌های تربیتی مؤثر نظام آموزشی، مدیریت نظام آموزشی در شرایط کرونا و موضوع آزاد برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: دانشجویان، معلمان، دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانند آثار خود را تا پنجم شهریورماه از طریق سامانه www.sci.cbo.ir به دبیرخانه این جشنواره ارائه نمایند.

مهدی‌زاده یادآور شد: جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در قالب نماهنگ، انیمیشن، موشن گرافیک، نقاشی و کاریکاتور، پیشنهادات مؤثر و کاربردی قابل ارائه است.

وی در ارتباط با عدم دسترسی برخی از دانش‌آموزان به گوشی هوشمند و یا نبود زیرساخت‌های لازم برای حضور در فضای مجازی برای شرکت در این جشنواره، خاطرنشان‌کرد: ارائه ایده‌ها در بخش آموزش ترکیبی غیرحضوری و حضوری، می‌تواند به استمرار آموزش در دوران کرونا کمک نماید.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌جنوبی گفت: جشنواره ایده‌پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در ۲۰ موضوع برگزار و از سه نفر برتر هر موضوع تجلیل و قدردانی خواهد شد.

مهدی‌زاده بیان داشت: برگزاری این جشنواره می‌تواند فرصت خوبی برای ایفای نقش مدیران، فرهنگیان، معلمان، دانشجو معلمان و دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی در ارائه ایده‌های کاربردی و کمک به آموزش در شرایط خاصی مانند کرونا باشد.

وی افزود: با توجه به اعلام شروع سال تحصیلی ۱۳۹۹_۱۴۰۰ از ۱۵ شهریورماه ضرورت دارد راهکارهای ارائه شده تا آغاز سال تحصیلی جدید اجرایی شود.

انتهای‌پیام/69014/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول