اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خبرنگاران در پاسخ به شبهات انقلابی عمل کنند/ لغو برنامه جمعی «بسیج رسانه» در «روز خبرنگار»

مسوول بسیج رسانه استان همدان گفت: خبرنگاران باید در انجام رسالت خود، ایجاد امید در جامعه، پاسخ به شبهات و توطئه‌های دشمنان پای کار باشند و انقلابی عمل کنند

خبرنگاران در پاسخ به شبهات انقلابی عمل کنند/ لغو برنامه جمعی «بسیج رسانه» در «روز خبرنگار»

عباس محرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن تبریک فرارسیدن «هفته خبرنگار» به فعالان رسانه‌ای استان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی امسال برنامه‌های این ایام طبق روال سال‌های قبل برگزار نخواهد شد.

وی بیان کرد: هر سال تقدیر از خبرنگاران بسیجی و فعال استان با دعوت آنها به صورت جمعی بود اما امسال امکان تجمع وجود نداشت و این برنامه لغو شد.

مسوول بسیج رسانه استان همدان خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های بزرگداشت هفته خبرنگار که پیش‌بینی شده، تهیه بسته‌ای برای تقدیر از خبرنگاران و تحویل آن پست در درب منازل خواهد بود.

وی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌ها برگزاری نشست هم‌اندیشی با ۴۰ نفر از مدیران رسانه‌ها با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در فرماندهی سپاه خواهد بود.

محرمی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهدی کاشی یکی از خبرنگاران فعال استان که به خاطر بیماری کرونا جان خود را از دست داد، کار خبرنگاری را حرفه‌ای سخت و در عین حال اثرگذار دانست.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید در انجام رسالت خود، ایجاد امید در جامعه، پاسخ به شبهات و توطئه‌های دشمنان پای کار باشند و انقلابی عمل کنند گفت: پاسخ دقیق، سریع و درست به شبهات و شایعات به ویژه در فضای مجازی باید جزو اولویت‌های کاری خبرنگاران باشد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول