اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

از عدم پذیرش گردشگر مذهبی تا لغو تعزیه‌خوانی در ارمغانخانه

فرماندار شهرستان زنجان از عدم پذیرش گردشگر مذهبی در زنجان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط ناشی از کرونا، امسال تعزیه‌خوانی در ارمغانخانه برگزار نمی‌شود.

از عدم پذیرش گردشگر مذهبی تا لغو تعزیه‌خوانی در ارمغانخانه

رضا عسگری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: فعالیت‌های مختلف در شرایط کنونی منوط به اعلام نظر از سوی وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در برگزاری عزاداری‌های حسینی نیز تابع وزارت بهداشت خواهیم بود، بیان کرد: پس از اعلام نظر پروتکل‌های وزارت بهداشت، در مورد نحوه برگزاری مراسم یوم‌العباس و دسته عزاداری زینبیه اعظم تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط حاکم بر زنجان از نظر شیوع کرونا، تحت هیچ شرایطی پذیرش عزاداران حسینی انجام نمی‌شود، ادامه داد: پذیرش مسافر از داخل و خارج استان به شهرستان زنجان انجام نمی‌شود.

عسگری با بیان اینکه حرکت دسته در خیابان توسط هیأت‌های عزاداری در زنجان انجام نمی‌شود، ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری مراسم ماه محرم در زنجان به فراخور شرایط شیوع بیماری خواهد شد.  

فرماندار زنجان از عدم برگزاری مراسم تعزیه در شهر ارمغانخانه در سال‌جاری خبر داد و گفت: برگزاری عزاداری در روستاهای زنجان نیز تابع پروتکل‌های اعلام شده خواهد بود.

وی از برگزاری جلسه با مسؤولان هیأت‌ها و مداحان زنجانی خبر داد و افزود: امید است با همکاری و تعامل بتوان پروتکل‌های بهداشتی را در این ایام نیز رعایت کرد.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول